10.10.2019

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog! 

Titlen her siger jo lidt sig selv.
Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog. 
Grunden til det er at den 9/9.2019, blev bloggen her banned fra facebook, grunden til det kender jeg desværre ikke selv. 
Jeg havde håbet på det i det mindste så bare var en 30 dages straf, men det viste det sig så ikke at være da der nu er gået over en måned siden det skete. 
Trods mange forsøg på at komme igennem til supporten, lykkes det bare ikke.
Derfor har jeg taget valget om at lave en ny blog. - Benedictesbogblog.blogspot.com. - Som jeg vil linke til her i slutningen af indlægget.
Jeg tænker ikke det kommer til at betyde noget, for jeg har tænkt mig at anmelde lige så meget som før, bare på en anden blog. 
Det har været omkring to gode år med bloggen her, og jeg vil håbe på mange gode år med den nye blog! 
Tak til alle jer der har fulgt med, jeg håber i vil følge med på den nye bogblog! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...