08.02.2018

Anmeldereksemplar: Honey #1 - Lad mig gå.

Honey.

Titel: Honey #1 - Lad mig gå.

Seriens navn: Honey.

Forfatter: Pernille Kim Vørs.

Forlaget: Drømmefangeren. 

Udgivet: 14/02-2018.

Antal sider: 359.

Antal stjerner: 5/5. 

Bogen er modtaget af Drømmefangeren forlag, 
til anmeldelse, så mange tak! 


Katrine.

Har du mødt den helt store kærlighed? Den eneste ene? Manden der kan få dig til at glemme alt om dig? Måtte du slippe den kærlighed igen?
Den 19-årige Katrine har lagt planer for hele sin sommer. Hun skal skrive, så hun kan udleve drømmen om forfatterskab. Men mødet med rigmandssønnen Nikolaj på 21 år får sat en stopper for det hele. En enkelt middag med ham, og Katrine bliver forelsket som aldrig før. Nikolaj er hele pakken. Han er ung, smuk, rig og så ved han, hvad han skal sige. Kærligheden mellem dem blomstrer til højder, man kun kan drømme om. Nikolaj fremstår som en selvsikker ung mand, men ofte skal man ind under huden på folk, før man ser sandheden. Katrine vågner brat, da det fra det ene øjeblik til det andet viser sig, at virkeligheden er en helt anden, end den hun så og levede i.
Så er der også den stædige Jonas …


Jeg har nu fået læst Honey 1, og jeg må sige jeg var ret vild med den.
Det her med ung kærlighed der blomstre er utroligt smukt, men som ung kan man også godt tage mange dumme og knapt så fornuftige valg når kærligheden blinder en.
Og det har Pernille Kim Vørs virkelig fået vist i sin bog. 

Da jeg først begyndte på Honey, kunne jeg overhovedet ikke lægge den fra mig igen, jeg sad i hele fem timer uden pause for at læse den.

Der er lagt mange følelser i de her personerne der er med. 
At være ung betyder netop at man godt kan tage chancer for at få erfaring på livet, og det kan man virkelig også se den her unge pige Katrine gør samtidig med hun er forsigtig.

Sproget er flydende og let hele vejen igennem, og jeg følte virkelig ikke jeg havde behov for at læse de samme sætninger fem gange for at forstå den. 
Jeg er vild med den her historie om ung kærlighed og de problemer der let kan opstå, Pernille, jeg kan kun sige du har gjort det godt, og fået skrevet endnu en historie med massere af følelser og handling uden at det bliver for meget. 

Så til hovedpersonen i den her bog, jeg synes rigtig godt om hende. Hun er nemlig ikke den der vilde type, men mere den stille type. Og så hun heller ikke beskrevet som den der model tynde pige med alt, nej hun er mere beskrevet som den lidt mere erotisk buttede pige, og det rart at se i en bog at det altså ikke kun er de tynde piger der er tiltrækkende og passende til de her erotiske bøger.

Men altså jeg vil sige, hvis du er til det søde, unge blomstrende kærlighed og en lille bitte smule drama,  og en god potion humor så er Honey 1, Lad mig gå - helt klart noget for dig, så læs den! 


Bogen er modtaget til anmeldelse af forlaget, og er udelukket anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...