14.02.2018

Valentins bog forslag.

Valentins bog forslag.

Så det igen blevet måneden med Valentins dag, og jeg tænkte så at jeg ville lave et lille indlæg med fire forskellige bøger, omkring kærlighed. 
For der er måske også andre som mig der er alene den dag og vil nyde den med en god bog.
De fire bøger jeg har valgt, har jeg dog kun selv læst de tre af. 
Den sidste har jeg dog valgt at sætte på fordi jeg har læst filmen på. Ja jeg så filmen i stedet for at læse bogen...
De er alle nogle af mine ynglings, jeg vælger dog ikke at sætte dem i nummer række efter YNGLINGS, for ærligt synes jeg utroligt godt om alle fire.


Den første jeg vælger at sætte på er, Honey #1 - Lad mig gå - Som er første bog i Pernille Kim Vørs nye erotiske kærligheds serie, som faktisk også udkommer Valentins dag 14/02-2018. 
Jeg var så heldig at Pernille ville lade mig læse og anmelde den før den udkom, så derfor sætter jeg lige et link til anmeldelsen, så kan i jo eventuel læse lidt om den der. Honey #1 - Lad mig gå.

Min anden bog på listen er blevet - Vent på mig #1, af Jennifer L. Armentrout. Bogen er også en jeg modtog af forlaget til anmeldelse, men min anmeldelse er endnu ikke ude, så her skriver jeg lige lidt om den.
Bogen handler om den unge kvinde Avery, hun er valgt og flytte flere tusinder af km væk hjemme fra for at gå på et college i West Virginia. Efter nogle slemme hendelser fem år tidligere til en fest, ønsker hun ikke at vække for meget opmærksomhed på sig selv.
Hun vil bare have nogle få venner, en god studie tid, og være normal. Men så nemt kommer til ikke til, for allerede første dag støder hun ind i den charmerende Cameron. Og han tager altså ikke et nej så let, og giver da slet ikke op. 
Jeg var helt vild med den, og synes virkelig der er en bog der er værd at læse, den udkommer forresten også Valentins dag.

Tredje bog som jeg har valg er - Archers Stemme af Mia Sheridan. Endnu en anmelderbog. 
Det var en bog der virkelig gik lige i hjertet på mig. For begge hovedpersonerne har hver deres at slås med. I får et link til anmeldelsen af den, for der kan i jo så eventuel læse lidt om hvad den mere konkret handler om. Archers stemme

Sidste bog, og det jo så den jeg valgte at se filmen på i stedet for at læse den. Og der er - Alt eller intet af Nikola Yoon. 
Den handler om en ung pige, Madelin hun kan ikke være udenfor fordi hun har en sjælden sygdom der gør at hvis hun går ud for en dør, så vil alle verdenens bakterier gør hende utroligt syg, og med meget lille chance for at overleve.
Men en dag flytter Olly ind i nabo huset. Og hende og Olly får så på en måde kontant, og det giver Madelin lysten til at prøve at komme udenfor.
Selv om det måske lyder utroligt sørgeligt, er det egentlig en ret romantisk bog eller film. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...