11.10.2017

Ny på bloggen.

Ny på Bloggen.

Hej, mit navn er Benedicte, 
og jeg er ny i denne blogger verden.

Jeg har valgt at åbne en blog da jeg synes alle skal kunne have lov at læse anmeldelser, eller bare bogforslag uden at behøve at have sociale medier.

Jeg vil fortælle lidt om mig selv nu.
Jeg er 18 år, og hjemmegående lige pt.
Jeg har en stor kærlighed til bøger, og vil gerne give andre i alle aldre lysten til at læse, også grunden til denne blog. 
Jeg har en mindre søster, som også elsker at læse, hende kommer der nok også til at være noget om her på bloggen.
Jeg har stor kærlighed til dyr, og har selv to hunde og en kat, dem ryger der måske også billeder op af her da de elsker at forstyrre når jeg læser.

Ellers er der ikke så meget at skrive om.
Jeg håber i vil tage godt imod mig i denne blogverden. 

I kan kontakte mig på min Email eller min Instagram som jeg også smider mange bogbilleder op af.

Email: Eriksenbenne@gmail.com
Instagram: Benedictes_bogverden 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...