13.10.2017

Lidt bogforslag til Oktober måned.

Bogforslag til Oktober.



Jeg vil skrive lidt bogforslag som i måske kunne læse her i Oktober måned hvis i ikke allerede har læst dem. 
Jeg har hvert fald planer om at læse nogle af dem. :-)

1. Spektrum serien, af Nanna Foss, en serie om tidsrejser og venskaber. 

2. The Selection, af Kiera Cass. En serie om kærlighed, svære valg og kongelige. Jeg har selv læst den og elskede den.

3. Sirenen, endnu en bog af Kiera Cass. En selvstændig bog om forbudt kærlighed og sirener.

4. Ilt tyven, af Nicole Boyle Rødtnes. Jeg har selv tænkt mig at gå igang med den i denne måned.

5. Et rige af torne og roser, af Sarah J. Maas. En serie om Fayre.

6. Juvelen, af Amy Ewing. En serie om glamour, forbudt kærlighed, oprør og drama.

Det var lige lidt forslag til jer for denne gang. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...