02.07.2018

Bloggerevent med - Forlaget Leatherbound og Julie M. Day.

Mit første bloggerevent.

Jeg var Lørdag den 16/06-2018, for første gang til bloggerevent. Jeg var nemlig så heldig at blive inviteret af Forlaget Leatherbound, til at komme og fejre Julie´s nye udgivelse - Skyggen fra Nord. - Som selvfølgelig er en bog jeg virkelig havde glædet mig meget til.

Da mig og min støtte kom, blev vi taget super godt imod, både af Julie og af alle de andre, som jeg er super taknemmelig for da jeg jo har den her angst for nye folk og nye omgivelser.

Ikke længe efter vi var kommet, blev det tid til en gang frokost som bestod af - Salat, pomfritter, nogle lækre kyllinge-spyd og falaffel. Og så var der Cola og Fanta til drikkelse.
Og jeg vil sige det var en super lækker frokost.
Mens vi spiste interviewede Eva, Julie omkring Grænsen til trafallas, og hvordan det var at blive forfatter. Det var rigtig interessant at høre om.
Ud over interviewet, så læste Julie også lige et lille stykke op fra - Skyggen fra Nord. - Og det var da rigtig hyggeligt.

Efter frokosten var der faktisk frit spil til hvad man lige havde lyst til mens Eva og Heine gjorde klar til en lille Quiz, som selvfølgelig omhandlede Grænsen til Trafallas del 1. Og eftersom det er et godt stykke tid siden jeg læste første del, kunne jeg desværre ikke lige huske alle svarene.
Men selv om jeg ikke kunne huske alle svarene, så var det da super hyggeligt.

Efter Quizen, fik vi en lækker bookibag, som indeholdte lidt forskelligt og selvfølgelig bogen.
Posen indeholdte, en lækker neglelak, en Polar Lights Higlight Cream, fra Handaiyan. Derud over indeholdte den også en virkelig flot skrift rulle, og på bagsiden af skriftrullen var der et fint kort.
Der var også et duftlys med, som jeg er helt vild med, det dufter så godt.
Og så var der også en rigtig sød drømmefanger-nøglering, som jeg er så glad for. Og så var der en masse fine blå fjer, og små sølv blade i posen også.

Efter vi havde fået den lækre Bookiebag, blev det tid til kage. Der var dog samtidig en ordenlig kø til signeringer. Jeg havde taget første del med hjemme fra, så den fik jeg også lige signeret.


Tak til Leatherbound, og Julie for en super hyggelig dag, Og tak til forlaget for den lækre bookiebag, den er jeg meget glad for.
Og jeg takker mange gange for at blive inviteret, og jeg kommer gerne igen en anden gang hvis det skulle være. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...