07.07.2018

Tbr Juli.

Tbr for Juli måned.

Juni måned er slut, og nu er Juli startet. 
Jeg satser på at få læst en masse bøger i Juli, men jeg skal en uge til Samsø, og har besluttet mig for kun at tage en enkel bog med, så jeg kan bringe tid sammen med min familie. 
Jeg tænker jo der nok kommer et par forskellige bøger i løbet af måneden, og derfor kommer jeg selvfølgelig også til at læse flere bøger end bare dem jeg lige skriver på min Tbr for måneden. 

Jeg har også fødseldag i Juli, og bliver 19 år. Jeg håber da der måske er en gave der indeholder en bog eller to, som så måske ryger på listen over læste bøger i Juli.

Jeg har valgt 6 bøger, som jeg hvert fald regner med bliver læst i løbet af måneden. 

  1. Jeg har allerede fået læst en bog i Juli måned, og det er Dødens Mærker, af Veronica Roth, en bog jeg faktisk synes var god nok, dog fangede de første par kapitler mig ikke helt. Men det kan i læse om i min kommende anmeldelse senere på måneden.  
  2. Efter jeg havde læst Dødens Mærker, gik jeg med det samme igang med Delte Skæbner, som er anden og sidste bog i til Dødens mærker. Jeg er dog næsten allerede færdig med den.  
  3. Efter de to bøger, der er jeg taget til samsø regner jeg med, og vil derfor læse Vildledt som er første bog i Vega serien, af forfatter Linda G. Det er en erotisk serie, og jeg er spændt på om den nu lever op til det jeg har hørt om den.
  4. Jeg vandt i Juni måned, Malene Sølvstens nye udgivelse - Verden styrter - som faktisk er en ekstra bog til Ravnenes hvisken, men den læses ikke fra Anne´s synsvinkel, men fra Vagners. Og det må jeg indrømme jeg er super spændt på, da jeg er helt forelsket i Ravnenes hvisken bøgerne og bare venter på tredje bog skal udkomme.
  5. Jeg ved også at jeg i løbet af Juli skulle modtaget - De 7 synder - af Katja Berger, til en anmeldelse. Jeg har hørt meget godt om den, og er derfor spændt på at finde ud af om den lever op til forventningerne. 
  6. Sidst har jeg valgt at sætte - Dæmondræberen #1. - Af Louise Haiberg på min Tbr, for nu har jeg endelig fået købt bøgerne, og vil derfor gerne få begyndt på serien også. 

Det er så disse bøger jeg tænker jeg får læst, men regner da med en del mere i løber af måneden end kun dem. 
I er velkommende til at kommentere med forslag til bøger jeg kunne læse hvis i da har nogle forslag. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...