22.07.2018

Wrap up Juni.

Wrap up Juni måned. 

Juni er nu slut, og derfor er det jo tid til at få lavet en lille oversigt over hvilke bøger jeg fik læst i løbet af måneden. 
Juni måned var faktisk rigtig fin, jeg fik en masse nye bøger ind af døren, og jeg fik læst en masse fede bøger. 
Jeg fik i alt læst 17 bøger, og det svare sådan ca til 6551 sider denne måned. Det vil jeg selv sige er et okay flot tal. 
Bøgerne jeg har læst i Juni måned, er en stor del af dem anmeldereksemplarer, og jeg vil derfor tagge de forskellige forlag her i indlægget og sige mange tak for bøgerne!

Forlaget Leatherbound: https://www.leatherbound.dk/
Lovebooks/Lindhart og Ringhof: https://www.lindhardtogringhof.dk/

Og så vand jeg en af bøgerne ved Unge læsere på facebook: https://www.facebook.com/ungelaeser/

Jeg vil også som jeg plejer linke til de bøger jeg har læst og anmeldt i løbet af Juni måned. 
Jeg kan dog ikke lige huske hvilken række følge jeg læste bøgerne i.


  1. Jeg begyndte i Maj på Mørkets sangfulg af Marie-Louise Rønning som er anden bog i Skaberens Våben serien. Jeg fik dog bare ikke afsluttet den før i starten af Juni. Det var en super god bog, og jeg glæder mig seriøst meget til tredje bog engang udkommer. Bogen er også et anmeldereksemplar fra Dreamlitt. Link til Mørkets sangfulg anmeldelse.
  2. Jeg modtog også Scener fra et parforhold af A. Silvestri til anmeldelse af Dreamlitt. Desværre fangede bogen mig overhovedet ikke. Link til: Scener fra et parforhold.
  3. I starten af måneden fik jeg også læst, Blodig Arv af Matt Haig. Desværre var det heller ikke en bog for mig, jeg synes den var kedelig og manglede en masse for at kunne fungere og fange mig. Det er dog ikke en bog jeg har valgt at anmelde.
  4. Jeg fik også endelig startet på Soulles som er udgivet på dansk ved Tellerup. Jeg har ikke anmeldt bogen, men den er super god. I starten havde jeg lidt svært ved at falde ind i historien, men jo længere ind jeg kom, jo bedre blev den. Det er helt sikkert en serie jeg skal læse videre på.
  5. Jeg modtog også i starten af måneden, Six of Crows #2, det korrupte rige. Og jeg var vild med den! Den var spændende fra start af, og jeg kan kun anbefale den. Bogen er et anmeldereksemplar fra Carlsenpuls, og jeg er så glad for de ville sende mig den. Anmeldelse på: Six of Crows 2. 
  6. Jeg var også til bloggerevent ved Forlaget Leatherbound hvor jeg fik Julie M Days nye bog Skyggen fra nord. Som er anden bog i trilogien - Grænsen til Trafallas. - Der gik ikke lang tid efter jeg fik bogen og jeg gik igang. Jeg var vild med den, og var færdig med den på to døgn. Link til Skyggen fra nord anmeldelse.
  7. Jeg modtog også en god stak bøger fra Tellerup i Juni måned, den ene af dem var IZOLA, rejsen til Falkien, som er første bog i Christina Bonde´s nye serie. Det var en bog jeg havde glædet mig så meget til, og den levede virkelig også op til mine forventninger og jeg kan næsten ikke vente til næste bog i serien udkommer. Anmeldelse på: IZOLA
  8. Jeg modtog også trilogien Age of X, som udkom i Juni måned på dansk ved Tellerup. Jeg har været vild med mange af Richelle Maeds bøger, og var virkelig spændt på om denne her serie nu også ville være god, og det var den virkelig også. Anmeldelse på: Age of X #1. Anmeldelse på: Age of X #2. Anmeldelse på: Age of X #3.
  9. Jeg modtog også Tusindårsreglen 1 & 2, som er første del af Trudi Canavans nye serie. Jeg har været ret så vild med nogle af Trudi´s andre bøger om troldmænd og magi, så denne her havde jeg meget høje forventninger til. Og de levede heldigvis også op til forventningerne. Anmeldelse på: Tusindårsreglen #1. Anmeldelse til: Tusindårsreglen #2.
  10. Den sidste bog jeg modtog fra Tellerup, det var tredje bog i Dragernes Konge serien, som er skrevet af Pernille Eybye og Carina Evytt. Jeg har endnu ikke smidt min anmeldelse op til den, så kan ikke linke endnu. Men jeg kan sige jeg var helt vild med den, på intet tidspunkt var den kedelig, og jeg tog mig selv flere gange i at holde vejret fordi den var så spændende. 
  11. Dreamlitt sendte mig også bogen - Lue, skovhuggerens saga #1. - Og det var faktisk min første bog i mange år hvor der var illustrationer med i. Det var underholdende på en helt anden måde. Og jeg synes virkelig det var nogle pæne illustrationer. Anmeldelse på: Lue.
  12. Jeg fik også læst Feis Fristelser af forfatter Ingeborg Vagt, som var så sød og kontakte mig om jeg ikke ville læse og anmelde den. Den var okay, men fangede mig desværre ikke helt. Anmeldelse på: Feis fristelser.
  13. Jeg modtog også et anmeldereksemplar af - Wait for you #2, bliv hos mig. - af Lovebooks og Lindhart og Ringhof i starten af måneden. Jeg var vild med den første bog i serien, og var super spændt på om anden bog ville være lige så god selv om vi nu skifter personer, men alligevel holder os inde i samme vennekreds. Men den levede virkelig op til de forventninger jeg nu havde. Og jeg glæder mig meget til næste bog i serien. Anmeldelse på: Wait for You 2.
  14. Sidst fik jeg sluttet måneden af med - Darkest Minds #1, Ond Vilje. - Som jeg var så heldig at vinde inde på Unge læser´s facebook side. Det var en seriøst god bog, med en så rørene slutning at jeg bare sad og græd. Det virkelig en serie jeg glæder mig til at læse videre på.

Det var så de bøger jeg fik læst i Juni måned. Det var en super god måned, og jeg håber på lige så god en måned i Juli. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...