17.01.2018

Anmeldelse på The graces #1

The Graces.

Titel: The Graces.

Original titel: The Graces.

Forfatter: Laure Eve.

Udgivet på dansk ved: Carlsen.

Udgivet på dansk den: 13/01-2017.

Antal sider: 352.

Antal stjerner: 5/5.



River.

Alle på Rivers nye skole, vil gerne være venner med de tre mystiske Grace børn.
Også selv om rygterne om dem siger at de er hekse. Grace børnene styre skolen, og bestemmer selv hvem de vil være venner med.
River vil gøre hvad som helst for at blive som dem, men hvorfor er det så vigtigt for River at være som dem?
Og hvad er den for en dyster og mørk hemmelighed River faktisk går og gemmer for alle?


Jeg har hørt rigtig meget godt om den her bog The Graces, og tænkte det var på tide jeg gav den en chance, og det jeg faktisk meget glad for jeg gjorde.
Bogen er faktisk rigtig godt fra første side til sidste. Der er på intet tidspunkt sparet på detaljerne, og jeg kunne se det hele for mig som var det ægte.
Familien Grace er beskrevet som den her mystiske familie der påstået skulle være hekse, rigtig hemmelighedsfulde, aldrig venner med hjemme.
River er meget trist på en måde, men også meget ivrig efter at blive som den her familien Grace, og hun vil virkelig gerne tro på de rent faktisk er de her hekse der bliver påstået de er.
Man kan virkelig fornemme hvordan de hver er som person når man læser om dem.
Deres omgivelser er også rigtig godt detaljeret, og jeg kunne virkelig sætte billeder på det inde i mig selv når jeg læste om dem.
Selve ideen til den her bog er jeg vild med, og den er virkelig også blevet godt lavet.
Jeg kan hvert fald næsten ikke vente til den næste kommer ud.
Sproget er også utroligt let læseligt og nemt at komme igennem, så yngre ville også godt kunne læse dem let, selvfølgelig an på om man er en okay læser.
Jeg kan rigtig godt lide coveret, det sådan lidt mystisk gammel spåkone noget  synes jeg.

Jeg kan hvert fald anbefale denne bog til alle der er vilde med lidt mystik og hekserier. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...