05.01.2018

Tbr Januar - 2018.


Tbr Januar. 

Nu vi gået ind i en ny måned, et nyt år.
Og det betyder jo så ny Tbr, jeg kunne sagtens sidde og
lave en Tbr for hele 2018, men det har jeg altså ikke tænkt mig.
For jeg kan ikke sige om der kommer noget jeg måske hellere vil læse,
derfor nøjes jeg med at lave min Tbr for Januar måned nu.
Dog fordi jeg allerede er et par dage inde i måneden, så har jeg altså allerede
læst to af bøgerne, og det så dem jeg starter med at skrive på her. 
:-)


The Graces var den første jeg læste i denne måned, og jeg var ret vild med den, i kan læse hvad jeg synes om den når jeg smider min anmeldelse af den op. 

Kongens lænker er tredje bind i Rød dronning serien, og jeg var lige så vild med dette bind, som de to første.
Den her kommer der selvfølgelig også anmeldelse på.
Så læst endelig med der.









Så kommer vi til den serie jeg længe har ønsket mig at få hjem om pynte så smukt på min reol, og det kan jeg kun takke Forlagt Facet for at de gør nu, det var nemlig så skønne at sende dem til mig til anmeldelse, så de skal helt klart læses i denne måned.




Igen, så kan jeg takke Forlaget Facet for en bog jeg virkelig glæder mig til også at gå igang med, nemlig første bind i Sjælevandrer.
Er så forelsket i det her cover der er lavet.
Så mange tak til Forlaget Facet for at have sendt mig denne stak bøger!




Så kan jeg igen takke et andet forlag, og denne gang er det Dreamlitt, som har været så skønne at sende mig et eksemplar af Heksens kald, som bliver genudgivet den 8/1-2018, med nyt cover, som jeg er helt vild med. Elsker virkelig de her farver.





Og sidst hvis jeg når det i denne måned, så vil jeg gå igang med Vejen til Panteon, som jeg købte på bogforum og selvfølgelig også fik signeret.


Som i kan læse indeholder min Tbr et par anmeldereksemplarer igen i denne måned, så mange tak til forlagene. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...