08.01.2018

Anmeldereksemplar: Morika #2 - Vildhunden og Panteren.

Vildhunden og Panteren.

Titel: Morika #2 - Vildhunden og Panteren.

Forfatter: Sidsel Sander Mittet. 

Forlaget: Facet.

Udgivet: 20/08-2015.

Antal sider: 335.

Antal stjerner: 5/5.

Jeg har modtaget bogen er Forlaget facet,
Så mange tak til dem.

Vildhunden og Panteren.

Eshri og Korau, og deres venner er endelig kommet i sikkerhed i bjergene ved modstandslejren. Men Zaak har forladt dem så snart de kom frem.
Men selv om de nu kan føle sig trygge og ikke være så bekymret som på turen der til, så er det på ingen måder som de havde håbet på.
Oryndros styrke vokser mere og mere, og deres Ven Abur er endnu ikke blevet reddet.
Hvad skal de unge gøre? 
Skal de acceptere tingendes tilstand, eller skal de sætte sig op imod dem, der tidligere var deres venner?
Skal de blive i sikkerhed, eller kæmpe for det de tror på?

Og jeg som troede at den her serie ikke kunne blive bedre, men der tog jeg så fejl.
Som jeg før har sagt, synes jeg virkelig Sidsel Sander Mittet har fået skarpt en fantastisk verden med Hilaer og morikanere, og de andre racer der nu er.
Endnu engang formår hun at få den til at være spændende fra start til slut, den er på intet tidspunkt kedelig. 
Endnu engang havde jeg virkelig svært ved at lægge bogen fra mig, for hvad sker der nu på den næste side, eller om ti sider. Hvordan slutter den?
Og hvad sker der hvis de begynder at kæmpe mere imod Oryndro?
Som jeg også har skrevet før er jeg vild med de her karakter som er med i, de er spændende og underholdene på hver deres måde.
Sproget er igen flydende og letlæselig, og kapitlerne er også til at overkomme og nyde. 
Slutningen fik endnu engang det til at klø i mine fingre for at gå igang med den næste igen for at finde ud af hvad de gør og hvilke nye forhindringer der kommer i vejen for dem.
Sidsel Sander Mittet, har virkelig formået at få skrevet en fantastisk historie, om unge der bliver kastet ud i noget de aldrig havde forventet ville ske for dem, om hvordan de klare sig under forhold de ikke er vant til, og hvordan de holder sammen når det ser mest mørkt ud.
Så hvis du ikke har læst den første bog i denne fantastiske fantasy serie, så kom igang, og sæt gerne lige et par timer af, for du kan godt blive ret fanget.


Bogen er modtaget til anmeldelse af forlaget, og er udelukket anmeldt efter egne holdninger og meninger til bogen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...