06.06.2019

Wrap up - Maj.

Wrap-up for Maj måned.

Så er Maj sluttet, og det er blevet tid til en opsamling af de bøger jeg fik læst i løbet af måneden. 
Det blev til i alt 9 bøger, og ca 3006 sider. Hvilket jeg er tilfreds med, dog havde jeg håbet jeg havde fået læst lidt mere, men der skete end del for mig i Maj måned der gjorde jeg bare ikke havde tiden, dog skal det siges at det var mange gode ting der skete, og det har allerede lettet en del stress fra mine skuldre! 
Jeg begyndte til genoptræning i Maj, hvilket er så godt! Jeg kan allerede mærke en smule forskel på mine rygsmerter i forhold til i starten! 
Jeg har også fået afklaret hvad jeg skal efter sommerferien (Til August) Der begynder jeg nemlig på FGU! Jeg mangler nogle eksamener til at komme videre på HF, så det glæder jeg mig til. - Jeg har gået længe nok ude fra skolesystemet, og vil gerne videre med min uddannelse nu, så ja der sker til August! 
Derud over passede jeg også mine forældres nye hvalp Makito, en rigtig skøn en! Det var dog rigtig hårdt må jeg indrømme, for selv om han er skøn så han altså også en rigtig bellademager! Jeg havde et par tudeture den uge, for han prøvede mig virkelig af, og jeg følte bare jeg skældte ham ud hele tiden, hvilket jeg virkelig hadet! Men det gik og vi begge overlevede ugen. 

Men nu til opsamlingen! 

  1. Første bog jeg lagde ud med var - Rosenholm-trilogien #1, Roser og Violer - Som jeg faktisk også var til bloggerbrunch omkring i Maj, hvilket var virkelig hyggeligt. Bogen var super god, men det kan i læse mere om i min anmeldelse HER.
  2. Jeg fik også læst - Noget om Grace - Som er en bog af Carey Heywood, noget helt andet end hvad hun normalt skriver synes jeg. Dog var den rigtig god! Min anmeldelse af den kommer op snart! 
  3. Jeg fik også et par bøger af Alvilda forlag, som jeg alle har læst nu og det var - Mortal Engines #3, Helvedesmaskiner. - Som jeg helt klart synes er den bedste i serien indtil videre! - Anden bog jeg fik var - Dragens Kys. - Som er skrevet af Josefine Ottesen. Som næsten lige er blevet genudgivet i flot nyt cover. Bogen var rigtig god, men også ret barsk. Læs mere om det i min anmeldelse HER. - Og sidste bog jeg modtog var - Medaljonen 1-3 samlebindet. Skrevet af Nicole Boyle Rødtnes. Som også næsten lige er blevet genudgivet, dog i et samlebind denne gang! Det var alle super gode bøger, og i vil snart kunne læse anmeldelser af - Medaljonen. Og Mortal Engines #3. 
  4. Derud over fik jeg også endelig læst den sidste bog i Royals serien! Hvilket jeg er vildt glad for, men også ret trist over for nu har jeg ikke mere fra den familie igen, det helt klart gået hen og blevet en af mine ynglings serier, det må jeg nu nok indrømme! Men den vil der også meget snart komme en anmeldelse op af.
  5. Jeg modtog også to bøger fra Palatium Books, og det var - Indtil November, og Indtil Trevor. - Som er de første to bøger i Indtil serien. Dette var dog nogle bøger jeg havde lidt knas med under læsningen, men det vil i komme til at høre mere om i de kommende anmeldelser i Juni.
  6. Sidste bog jeg fik læst var - Dæmoncyklussen #3, Krigen i dagslyset, del #1. - Som helt klart er den bedste i serien jeg har læst indtil videre. Da bogen er i to dele, bliver den først anmeldt når jeg har læst andet bind, sådan at det bliver en samlet anmeldelse af de to. 
Det var så bøgerne jeg har fået læst i Maj! 
I skal endelig dele jeres læseoplevelser her i kommentarfeltet! Det vil jeg blive meget glad for. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...