09.12.2018

Wrap up November, og Tbr December.

Wrap up for November måned.

Nu er November jo slut, og det jo så derfor blevet tid til en wrap up. 
Jeg har dog i denne måned valgt at slå min Wrap up og Tbr sammen, så den kommer i til at kunne læse lidt længere nede i indlægget her. 
Da vi jo er i December måned vil jeg nemlig også prøve at se om jeg ikke kan få tid til at lave en top 10 liste over anbefalede julebøger her til bloggen. 
Men nu til min Wrap up. Jeg fik i alt kun læst 8 hele bøger og begyndt på bog 9. Det lidt flere end jeg havde på min Tbr, men desværre var det ikke alle bøgerne på min tbr alligevel.
Jeg vil som jeg plejer linke til de bøger jeg har læst og anmeldt her i indlægget også. 


1. Den første bog jeg fik læst, det var - Darkest Minds #2, Mørke minder. - Som jeg virkelig så frem til at læse, da jeg virkelig glædede mig til at læse videre på Ruby´s kamp.
Jeg var så heldig at Høst og søn ville sende mig et eksemplar! Jeg linker her til min anmeldelse så i kan se hvad jeg syntes om bogen. 
Anmeldelse: Darkest Minds 2.

2. Anden bog jeg fik læst det var - At danse mellem glasskår. - Som jeg må sige jeg synes var en okay god bog omkring det her med ungdom, forandringer, det at skulle håndtere noget nyt, og de mål man sætter sig for i en ung alder. 
Forfatter Bettina Sturh Lindskow var så sød at give mig eksemplaret til en anmeldelse, og den vil jeg også lige linke til.
Anmeldelse: At danse mellem glasskår.

3. Tredje bog jeg fik læst det var - Jeg ser dig. - Som jeg virkelig synes var en skøn ungdoms bog omkring det med at holde sammen og hjælpe hinanden. 
Oliver og Augustus var virkelig to personer jeg nød at følge, og se hvordan de hjalp hinanden i de lidt svære perioder.
Michella Rassmussen som har skrevet bogen, var så sød at give bogen til en anmeldelse, så tak til hende også. 
Anmeldelse: Jeg ser dig.

4. Fjerde bog jeg nåede at få læst det var - Kongestenen #3, Fioron. - Jeg startede tidligere på året på denne her serie, og så virkelig frem til at læse denne her, og må sige den virkelig også levede op til mine forventninger. 
Tak til Hanne Lykke Rix, og Dreamlitt for anmeldereksemplaret. 
Anmeldelse: Fioron.

5. Femte bog jeg nåede at få læst var - Kunsten at... Elske. - Som er Marie-Louise Rønning´s nyeste Y/A roman hos Dreamlitt. 
Jeg var så heldig at hun ville sende mig e-bogen til en anmeldelse, og jeg må sige det var en virkelig skøn bog, og glæder mig allerede til at genlæse den igen. For jeg må sige at den her hovedperson som Marie-Louise har skabt er fangende og interessant at følge.
Anmeldelse: Kunsten at... Elske.

6. Den næste bog jeg også nåede at læse det var - Det glitrende hof #3, Smaragdhavet. - Som var en bog jeg virkelig havde glædet mig til.
Denne gang var det nemlig den mystiske Tamsin som var hovedpersonen, og hun var en kvinde som fangede min interesse fra allerede første bog, og jeg må sige hun skuffede mig heller ikke.
Tak til Alvilda for det skønne eksemplar! 
7. Jeg nåede også at få læst den populære bog - Skabt for dig, at Louise O´Neill. - Og må sige det var en interessant bog, den skuffede hvert fald ikke mig. Og jeg skal helt sikkert havde læst noget mere fra den forfatter af.
Anmeldelse: Skabt for dig.

8. Ottende bog som jeg nåede at få læst, og også den sidste bog jeg nåede at få læst helt det var - Mortal Engines #2, Forrædernes fest. - Som faktisk var en bog jeg var meget nervøs for at gå igang med. Jeg var lidt skeptisk med den første bog, men jeg må sige anden bog her overgik alle forventninger og var noget bedre, det må jeg nok sige. 
Anmeldelse: Mortal Engines 2.

9. Den bog jeg ikke nåede at få læst helt færdigt i November, men kun 269 sider, det var Havets stemme, som er fjerde bog i Fønixens hjerte serien. Jeg er dog færdig med den nu, og har også anmeldt den. 



Tbr for December måned.

Og nu hvor i har fået min Wrap up, så får i også lige min Tbr her i samme indlæg. 
Men da vi jo allerede er lidt inde i December, så har jeg allerede læst 3 bøger, og dem får i lige kort her inden jeg ramser resten af min Tbr op for jer. 
Første bog var, Havets stemme som jeg begyndte på i november, men ikke fik læst færdigt, super god bog. Anmeldelse: Havets Stemme.
Anden bog var - Forkert Nummer, af Natalie Decker. - Super underholdende bog, læs mere om min mening når min anmeldelse af den kommer op. 
Og Tredje bog er - Hjem til Jul, af Joanna Bolouri. - Hyldende morsom bog, og en julebog endda, kan kun anbefales, læst også anmeldelsen på den når den engang kommer op. 

Nu til selve min Tbr for resten af måneden, den er dog lidt kort nu. 

1. Stjernekrønikerne #1, af Mads Schack Lindhardt. Jeg fik først bogen i slutningen af November og nåede derfor ikke at læse den der som planlagt, men det vil jeg nu gøre. 

2. Rød dronning #4, Tordenkrig. Jeg er lige med at gå ud af mit gode skind, jeg kan endelig få slutningen på Mare´s kamp om rettighederne til et bedre liv for de røde, og jeg glæder mig nærmest mere til at læse den end til juleaften. Dog venter jeg stadig på den med posten, jeg er så spændt! 

3. Elleskudt, som er anden bog i Tågespinds serien af - Signe Fahl. - Jeg var ret vild med første bog, og glæder mig derfor også ret meget til at læse anden bog, det er dog også en jeg venter på med posten. Kan godt fortælle jer at jeg tjekker altså min postkasse hver dag nu, for jeg venter på en del fede bøger. 

Det var så de bøger jeg har fået læst og har tænkt mig at få læst i December! 
Glædelig Jul! og god læselyst til jer alle sammen! 
Kommenter endelig hvis i har nogle gode bogforslag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...