26.03.2019

Anmeldereksemplar: VEGA #2 - Efterladt.

Forladt. 

Titel: VEGA #2 - Efterladt.

Forfatter: Linda G.

Forlaget: Leatherbound.

Udgivet: 03/07-2018.

Antal sider: 317.

Antal stjerner: 4/5.

Bogen er tilsendt af forlag,
og forfatteren. Så mange tak til dem!




Forladt.

Jeg bandede og flåede hårdt i rattet for at undgå sammenstødet. Frygten fik maven til at knuge sig sammen til en hård kugle, i de sekunder jeg kæmpede en brav kamp med at få kontrol over bilen. Armene værkede af anstrengelsen, og pulsen tordnede i ørerne. Det højre hjul begyndte at skride ud over kanten af vejen …

***

Imens Marc lever en fortvivlet tilværelse, er Claudia usikker på, om hun har truffet det rigtige valg. Hun frygter, at hun ikke er stærk nok til at leve med sin beslutning, og at hele hendes virkelighed pludseligt vil ramle sammen.

Marc indhentes af én af fortidens gerninger og står pludseligt med et ansvar, han på trods af sine stærke lederevner slet ikke er forberedt på. Han får brug for sin styrke, da Claudia samtidigt bringes i livsfare.

Er udfordringerne for store for Marc og Claudia? Eller kan de overvinde det, livet udsætter dem for?





Jeg har nu endelig fået læst anden del i den spændende og erotiske serie - VEGA. - Og det må jeg sige jeg er vildt glad for jeg endelig har, den var super god!
Jeg sad flere gange under læsningen på kanten af sofaen med et sug i maven for at finde ud af hvad der ville ske, eller hvordan den ene eller anden part i det her vilde forhold ville reagere.

Da jeg først satte mig til rette og begyndte på bogen var jeg spændt.
Første bog sluttede jo noget så spændende, Claudia forlader Marc i den frygt han ikke vil kunne acceptere hende nu hvor hendes hemmelighed er afsløret.
Hun fortæller ingen hvor hun tager hen. Hun er ulykkelig uden Marc og føler en kæmpe hul i sig, men hun kan ikke tage tilbage, for hvad vil der ske hvis han ikke kan acceptere hendes hemmelighed?
Marc er ulykkelig, han føler sig fortvivlet uden Claudia, og ønsker intet andet end at finde hende og få hende med hjem igen.
Men Claudia er ikke den eneste med dystre hemmeligheder der kan ødelægge alt. Marc´s fortid indhenter ham mere og mere, og han frygter selv at Claudia ikke vil kunne leve med hvad der er foregået i hans fortid.
Finder han hende? Tager hun med hjem igen? Kan hun acceptere hans hemmeligheder? Eller vil det hele gå helt galt mellem dem?

Handlingen i anden bog levede virkelig op til mine forventninger, jeg kedet mig på intet tidspunkt. Dog havde jeg faktisk lidt et problem med noget i løbet af bogen. Jeg synes at Claudia kommer ud for ret mange ulykker, og det synes jeg sådan set blev en smule for meget, kunne godt havde set dem alle ske hvis det var spredt ud over på tredje bog også. Men der skete lidt for mange dystre ting for Claudia i denne her anden bog efter min mening.
Dog synes jeg ud over lige den detalje, at bogen var fangende, spændende og nervepirrende. Og så har den jo en ret så ond slutning, jeg er jo helt utålmodig efter en fortsættelse nu. Så Linda SKRIV! Jeg kan næsten ikke vente!

Sproget er dejligt let, og levende. Forfatteren spare ikke på de saftige detaljer der gør det hele spiller som en lille film oppe i hovedet mens jeg læste, hvilket er et af det største plusser.
Kapitlerne er dejligt fordelt mellem Marc og Claudia. Og jeg synes på intet tidspunkt at de to personer flyder sammen og bliver ens. De begge stædige og dominerende, men på hver deres måde som jeg virkelig nød.
Jeg kan hvert fald varmt anbefale denne spændende og erotiske serie!



Bogen er tilsendt af forfatter og forlaget til anmeldelse, og er udelukket blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...