12.03.2019

Nye bøger - Februar!

Bøger jeg fik i Februar. 

Februar er jo som sagt slut, og vi er gået ind i Marts måned. 
Derfor tænker jeg det er blevet tid til en kort opsamling på det bøger jeg fik samlet sammen i løbet af Februar. 
Februar var en ret presset måned for mig, med stress og meget mere. Men jeg fik en masse gode bøger som gjorde humøret var lidt bedre også selv om jeg ikke lige fik læst dem alle med det samme! 
Men da vi jo er lidt inde i Marts nu, har jeg fået læst lidt af de skønne bøger som jeg modtog, og jeg må sige de af bøgerne jeg nu har fået læst var fantastiske! 
I starten af Februar måned, før alle problemerne blev værre, var jeg faktisk til bogbloggerevent ved gyldendal ung, som i måske allerede har læst lidt om i min Tbr. Men altså det var omkring Sarah Engell og Sanne Munk Jensens nyeste udgivelse - Tag gaden tilbage. - Som er en stærk Y/A Roman om det af sige fra, og være sig selv, og samtidig være tilpas med sig selv.
Det var super hyggeligt til eventet, og jeg må nok sige at jeg blev overrasket over det foregik på en båd! 

Men nok om det, nu vil jeg gå igang med listen, jeg vil som jeg plejer linke til anmeldelser, og steder hvor i kan købe bøgerne hvis i skulle være interesseret i det. :-)

  1. Første bog jeg fik i Februar var - Tag gaden tilbage. - Som var en fantastisk bog. Jeg kan virkelig ikke andet end at rose den, og anbefale den til alle jer læsere der ude. KØB HER - Anmeldelse: Tag gaden tilbage.
  2. Anden bog jeg modtog var - Bjergtaget #1, Og de blev lokket. - Skrevet af Sissel Sander Mittet, og hvor må jeg sige hun har gjort det igen! Skrevet en fantastisk spændende og levende bog! En bog jeg næsten ikke kan vente på fortsættelsen til! KØB HER. - Anmeldelse: Bjergtaget.
  3. Jeg modtog også en fin stak bøger af Palatium books igen i denne måned, det blev til hele 4 bøger fra dem. Den første jeg modtog var - Glem mig ikke. - Som er skrevet af Victoria Stevens. Det lyder som en super interessant ungdomsbog, som jeg må sige jeg glæder mig til at gå igang med. KØB HER. Glem mig ikke. - Jeg modtog også - Pensionatet ved verdens ende. - Som er fortsættelsen til - Under mælkevejens stjerner. - Skrevet af Camilla Davidsson, som jeg må sige jeg var ret begrejsteret for! Den glæder jeg mig til at læse! - Ud over de to bøger, modtog jeg også - En skønne dag. - Og - Dagens lys. - Som er første og tredje bog i Carolina-serien. Jeg modtog i Januar anden bog i serien da det er en serie der kan læses uafhængig af hinanden, så da jeg blev tilbudt tredje bog i serien, spurgte jeg om det var mulig at få første bog med også, for så kunne jeg jo lige så godt få læst alle tre. Og det har jeg så nu gjort, og det var alle virkelig fantastiske! De kan virkelig anbefales! KØB HER.
  4. Jeg modtog også en bog fra den selv udgivende forfatter - Muhem Paravze. - Som har skrevet - Maria i kærelighedens navn. - Som jeg desværre ikke kommer til at dele en anmeldelse med jer, da forfatteren bad om den ikke blev delt. Bogen var desværre ikke et hit hos mig, og mere har jeg som sådan ikke at sige om den.
  5. Jeg modtog også - Grisha #1, Pigen og Mørkningen. - Skrevet af Leigh Bardugo. - af forlaget Alvilda. - Som jeg må sige var en yderst fantastisk og dyster bog! Jeg kan slet ikke vente på at dykke ned i det univers igen og følge den unge Alina, og hende kampe! KØB HER. - Anmeldelse: Grisha #1.
  6. Jeg skrev også til forfatter Linda G engang i Januar måned om hun ville gide et eksemplar af - VEGA #2, efterladt. - Til en anmeldelse, og det var hun så sød og sige ja til! Den modtog jeg så dog først i løbet af Februar, men den kom, og jeg har nu endelig fået læst den her i Marts! Og sikke en slutning den da havde! Jeg venter spændt på en tredje bog der! KØB HER.
  7. Jeg modtog også to fine bøger af Ulven & Uglen! De har netop i Februar udgivet to bøger som jeg selv vil kalde super spændende! Det er nemlig - Til Aretz Ende #1, Sumpbaronens rejse. - Og - Grå magi #1, pigen fra månehøjen. - Jeg har her i Marts fået læst begge bøger, og er meget spændt på fortsættelser, det var hver og især super interessante og nervepirrende! KØB HER: Sumpbarronen. - KØB HER: Grå magi - 

Det var så alle bøgerne jeg modtog i denne måned! Mange tak til alle forlagende for bøgerne, jeg er meget taknemmelig!

Palatium Books: https://www.palatium.dk/
Forlaget Facet: https://forlaget-facet.dk/

Og tak til jer læsere der følger med! :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...