06.03.2019

Wrap up Februar 2019.

Wrap-up Februar.

Så er Februar ovre og derfor er det tid til en opfyldning på hvad jeg nåede at at få læst i løbet af måneden.
I Februar havde jeg desværre lidt af en nedtur, som jeg desværre stadig slås med. Jeg har fået alt for meget stress, manglende overskud og irritabelt humør på det seneste og var nød til at sygemelde mig på arbejdet. Dog var jeg vendt tilbage efter halvanden uge, desværre var det bare ikke nok tid til at komme ovenpå, så jeg er igen sygemeldt og denne gang på ubestemt tid. 
Det betyder desværre også overskuddet til at læse ikke har været der helt, dog håber jeg det kommer igen snart! For min bunke vokser mere og mere, og jeg vil så gerne igang med dem!
Dog var jeg også i starten af Februar før min nedtur til et bogbloggerevent ved Gyldendalung, omkring Sarah Engell og Sanne Munk Jensen´s nye udgivelse - Tag gaden tilbage. - Som jeg hurtigt fik læst da den virkelig lød god! Og det var super hyggeligt til det event, det foregik på en båd! Jeg bliver let søsyg, men jeg klarede turen uden at blive særligt dårlig. :-)
Men altså det blev i alt til 5 hele bøger og en enkel bog som jeg nåede at læse 205 sider af, som jeg
dog har afsluttet her den 1. Marts så.
Og det blev så til 1918 sider i alt sådan ca. :-)

Jeg vil prøve nu og gøre listen kort! Dog vil jeg som jeg plejer linke til dem der er anmeldelser på allerede. 


  1. Første bog jeg fik læst det var - Ifølge Sawyer. - Som er en lille spin-off bog til - Him & Her - Serien hvor jeg første gang mødte Sawyer. Og jeg må sige det var en super bog! Vildt fedt at komme til at lære hende bedre at kende, og finde ud af hvem og hvorfor hun er som hun er. IFØLGE SAWYER: ANMELDELSE.
  2. Derefter fik jeg læst - Tag gaden tilbage. - Som jeg jo var til bogbloggerevent omkring. Super god bog! Begge forfattere formår virkelig at gøre handlingen levende og fangende for læseren. Og de har virkelig fået skrevet en god bog omkring det her med at have retten til at være sig selv, og hvor hårdt mobning kan ramme en. TAG GADEN: ANMELDELSE.
  3. Jeg fik også læst - Måske fortæller jeg dig det en dag. - Som er en bog omkring misbrug af en ung pige. Den er barsk, men bliver fremvist rigtig god omkring det her slemme problem. Jeg vil hvert fald sige den her bog ramte mig, men fangede mig også.
  4. Fjerde bog jeg fik læst var - Maria i Kærlighedens navn. - Som var en bog jeg på ingen måder var imponeret af. Fra start af synes jeg den er rodet, ugennemtænkt, forvirrende og kedelig. Desværre kommer jeg ikke til at dele en anmeldelse af den med jer, da forfatteren ikke ville have den delt, da der desværre intet positivt var af omtale.
  5. Den sidste bog jeg fik læst helt i Februar måned var - Bjergtaget #1, og de blev lokket. - af Sidsel Sander Mittet. Som endnu engang har overrasket mig og slået benene under på mig. Hun har endnu engang skabt et interessant og fangende univers som er blandet med vores nutid som den er nu. Hun formår virkelig igennem hele bogen at gøre sproget og detaljerne levende så jeg på intet tidspunkt ikke kunne forstille mig hvad der skete! BJERGTAGET: ANMELDELSE.
  6. Den sidste bog jeg nåede at begynde på var - VEGA #2, Efterladt. - Som er anden bog i Linda G´s erotiske serie om Claudia og Marc. I første bog var jeg lidt skeptisk omkring hvor hurtigt det hele går imellem dem, og det er jeg dog stadig. Men jeg må sige denne her forsættelse overgik virkelig den første, og med den slutning, så må jeg nok sige jeg er utålmodig efter en fortsættelse. Så Linda Skriv SKRIV! Jeg venter. 

Det var så de bøger jeg fik læst og begyndt på i Februar måned. 
Tak til - 
Forlaget facet: https://forlaget-facet.dk/
Heidi
Palatium books: https://www.palatium.dk/
For alle anmeldereksemplarerne! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...