27.07.2019

Anmeldereksemplar: Tilstå.

Tilstå.

Titel: Tilstå.

Original titel: Confess.

Forfatter: Colleen Hoover. 

Udgivet på dansk ved: Lindhart og Ringhof. 

Udgivet på dansk den: 21/06-2019.

Antal sider: 350.

Antal stjerner: 5/5.

Bogen er tilsendt af forlaget,
så mange tak til dem! 


Det nemmere at tilstå anonymt.

Auburn Reed har planlagt sit liv ned i mindste detalje. 
Hun er ambitiøs og styrer målbevidst mod sine drømme, men da hun søger job i et atelier i Dallas, havde hun ikke forudset, at hun ville føle så stor tiltrækning til den karismatiske kunstner Owen Gentry.

For en gangs skyld tager Auburn en chance og lader sit hjerte tage kontrollen, men hun finder langsomt ud af, at Owen har store hemmeligheder. 
Så store, at de risikerer at ødelægge alt, der er vigtigt for Auburn. Det eneste, der kan redde deres forhold er ved at tilstå.



Dette er den første bog jeg læser af Colleen Hoover, og jeg må sige den var utroligt god, og jeg kunne næsten ikke slippe den da jeg først begyndte på den. 
Det var lidt som om den læste sig selv undervejs, og jeg nød virkelig hver en side, og var helt trist over den var slut da jeg blev færdig med den. 
Og det er helt klart ikke den sidste bog jeg skal læse af Colleen. 

Tilstå var en bog der fangede mig med det samme, den var hjerteskærene, men var alligevel også utrolig smuk.
Trods Auburn´s unge alder har hun allerede været meget igennem, haft mange kampe at kæmpe, og det er ikke slut for hende.
Auburn er flyttet til Dallas helt alene. Hun følger sig som et vrag, og har det faktisk rigtig svært, men en dag støder hun på et Atelier hvor ejeren Owen søger hjælp. Og da hun godt kunne bruge de ekstra penge tager hun jobbet.
Men hurtigt falder hun faktisk for den charmerende Owen.
Owen ejer et atelier hvor han maler folks tilståelser, som folk efterlader anonymt. Men Owen er ikke så simpel, lige som Auburn har han også sine hemmeligheder, og kampe at slås med.
Owen ønsker ikke at blande Auburn ind i hans problemer, dog bliver det svært da de begge er tiltrukket af hinanden.

Auburn var en person jeg hurtigt kom til at holde af, trods alt det hårde hun bliver udsat for kæmper hun med næb og klør for at få det hele til at fungere, og det beundrede jeg virkelig.
Og undervejes tager hun nogle valgt Owen måske ikke helt acceptere, men alligevel acceptere han at det er noget hun mener hun er nød til at gøre.
Ligesom hun acceptere at Owen har sit. Dog vil jeg sige trods de er to modsætninger af hinanden, så passer de utroligt godt sammen, og udgør et smukt par.

Forfatteren formår at skabe en masse spænding og smide en masse overraskelser ind undervejes uden at gøre det føles overdrevet eller for meget.
Colleen formåede at holde på mig som læseren med sit simple og letlæselig sprog, men spændende og medrivende overraskelser. Dette var en bog jeg både godt kunne forud se lidt af slutningen, og så alligevel overhovedet ikke forudse vejen til slutningen, og det må jeg sige var en fornøjelse.
Samtidig med Colleen smider med sine overraskelser, formår hun også at bruge en masse detaljer, så jeg på intet tidspunkt ikke følte jeg kunne forstille mig det hele.
Dette er helt klart en fantastisk bog, og jeg må sige jeg virkelig nød den.
Og jeg kan virkelig ikke andet end at anbefale denne bog til jer læsere der er ind til drama, kærlighed og overraskelser.



Bogen er tilsendt af forlaget til anmeldelse, og er blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...