03.07.2019

Tbr - Juli 2019.

Tbr for Juli måned.

Så er Juni slut, og vi er gået ind i Juli måned! Og derfor er det jo også tid til en ny Tbr.
Jeg har fået sommerferie, og det har jeg lige til 12 August, hvor jeg begynder på skole igen, hvilket jeg glæder mig meget til.
Men altså, jeg har ikke de helt vilde ferie planer, jeg skal bare slappe af, være sammen med familien og læse en helt masse bøger, og nok også se en masse serier! 
Derud over bliver jeg også 20 år i Juli, sikke gammel jeg bliver, synes næsten lige jeg er blevet 19, tiden går godt nok stærkt. 
Men derfor kommer der faktisk også en Giveaway her på bloggen, jeg deler den på min fødselsdag den 9 Juli, hvilket i nok har set hvis i også følger mig på instagram! 
Men nok om det lige nu, trods jeg har ferie og helt sikker skal læse en masse gode bøger, har jeg lige nu kun valgt 5 bøger til min Tbr, og det alle bøger jeg er virkelig spændt på at gå igang med! 

Jeg vil med det samme sige tak til alle forlagene for de anmeldereksemplarer de nu har tilsendt. 

Flamingo: https://flamingobooks.dk/
Peoples’s Press: https://peoplespress.dk/



  1. Nu er vi jo et par dage inde i juli, og jeg er derfor igang med månedens første bog, som er - Alvina, skyggesøstre. - Som jeg vil sige er lidt af en form for krimi? Er ikke helt sikker, men den er hvert fald vildt spændende, og jeg har virkelig svært ved at slippe den til tider. Tak til Peoples`s press for bogen! 
  2. Anden bog jeg har planer om at gå igang med, og tænker det bliver efter Alvina, det er - Hot mess. - En lidt kortere bog. Jeg var så heldig at få den rigtig billigt, hvilket var meget heldigt da jeg virkelig ikke havde meget tilbage på kontoen da jeg købte den, har længe gerne villet læse den, så glæder mig virkelig nu! 
  3. Der efter tænker jeg at jeg vil gå igang med en lidt tykkere bog, og det er - After #2, tvivlen. - Som jeg er sygt spændt på! Jeg var helt vild med første bog i serien, da den overraskede mig ekstremt meget, så jeg er virkelig spændt på hvad der vil ske her i anden bog nu! 
  4. Efter After, har jeg planer om at gå igang med - Forpligtelser af Simona Ahrnsted. - Det er den første bog jeg læser af denne forfatter, så er ret spændt på om hendes skrivestil falder i min smag! Og lige nu venter jeg så godt nok på den kommer med posten, men tænker den er landet ved mig til den tid. Og tak til Flamingo for bogen! 
  5. Sidste bog på min liste, er - Fandom, af Anna Day. - Som jeg var så heldig jeg faktisk kun behøvede at betale fragten for. En anden blogger ville gerne af med den, og jeg har et stykke tid nu rigtig gerne villet læse den, da jeg synes den lyder ret interessant, så det håber jeg nu også den er! 

Dette er min liste over 100% planlagte bøger jeg skal læse i Juli måned, men om det nu bliver i lige den rækkefølge er jeg ikke helt sikker på, det nok lidt an på hvad jeg føler for! 
Men jeg må nok sige, jeg har ikke læst meget fantasy på det seneste, måske skulle jeg få fundet noget frem igen! Smid gerne nogle forslag til nogle gode fantasy bøger! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...