22.06.2018

Anmeldereksemplar: Age of X #1 - Hjemvendt.

Age of X.

Titel: Age of X #1 - Hjemvendt. 

Original titel: Gamebord of the gods. Part 1.

Forfatter: Richelle Maed.

Udgivet på dansk ved: Tellerup.

Udgivet på dansk den: 22/06-2018.

Antal sider: 267.

Antal stjerner: 4/5.

Bogen er tilsendt af forlaget, 
så mange tak!


Hjemvendt.

Efter fire år i eksil hentes Justin March hjem til RUNA
for at hjælpe med at opklare en række mystiske mord.
Elitesoldaten, Mae Koskinen, er sat til at passe på Justin,
men det er ikke nemt at passe på en mand
der ikke passer på sig selv.

I starten af det 21. århundrede blev halvdelen af jordens befolkning dræbt 
af Mefistofeles-virussen,
inden det lykkedes at finde en vaccine.
Nu er RUNA dannet af Canada og dele af Nordamerika,
det mest stabile land i verden.


Age of X, er en serie jeg har glædet mig til at læse siden jeg fandt ud af at Tellerup udgav den på dansk. 
Jeg er stor fan af Richelle Maeds bøger, og havde derfor store forventninger til den her bog, og den levede egentlig også op til dem.

Fra start af synes jeg faktisk bogen er ret spændende, det nogle interessante personer vi følger igennem bogen, og så det en ret interessant verden de lever i. 
Det helt sikkert en serie jeg glæder mig til at læse videre på. 

Mae er elitesoldat og meget stolt af det. Jeg var faktisk ikke så vild med Mae i starten, jeg synes hun er meget arrogant og føler hun er bedre end alle andre. Og der var jeg slet ikke vild med, det irriterede mig at hun opførte sig på den måde hele tiden. Men jeg vil dog sige det ændrede sig lidt med tiden igennem bogen, hun blev mere og mere til at holde ud. Jeg håber det bliver bedre i næste bog.

Så der Justin. Ham blev jeg faktisk ret hurtigt glad for, han er charmerende og sjov. Han prøver at være så positiv som mulig, men han har altså også sit at slås med. 
Justin er en mand jeg glæder mig meget til at finde ud af mere om, for han er lidt mystisk. 

Både Justin og Mae har nogle hemmeligheder og problemer de slås med, og jeg kan næsten ikke vente med at dykke ned i deres verden igen og følge dem, og finde ud af hvad de gemmer på. 
Jeg er dog også ret vild med deres forhold, det komisk hvordan de omgås hinanden. 

Jeg er som sagt stor fan af Richelle Maeds bøger, jeg synes altid hun formår at gøre hendes bøger livagtige og super detaljeret, og det har hun virkelig også gjort i denne bog. 
Der mangler ingen detaljer omkring omgivelser eller personerne.
Alle personerne er beskrevet super godt på hver deres måder, og ingen af dem virker tørre eller kedelige. Det er dog kun Mae jeg synes der er en tand for arrogant. 

Den her bog vil jeg hvert fald varmt anbefale hvis i har været til nogle af forfatterens andre bøger, for den her er virkelig også god. Jeg er vild med Dramaen og humoren. 


Bogen er tilsendt af forlaget til anmeldelse og er udelukket blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen.  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...