12.06.2018

Anmeldereksemplar: Scener fra et parforhold.

Scener fra et parforhold.

Titel: Scener fra et parforhold.

Forfatter: A. Silvestri.

Forlaget: Dreamlitt.

Udgivet: 04/05-2018.

Antal sider: 340.

Antal stjerner: 2/5.

Bogen er tilsendt af forlaget,
så mange tak!



Christian og Lea.

Denne bog handler om dine veninder og dine venner.
Den handler om dine søskende, dine kolleger og ham, du stod foran i køen, sidst du købte ind.
Den handler om alle mennesker, og den handler om den slags kærlighed, der er svimlende unik og fuldkommen banal.
Den handler om alle dem, der ville, men ikke kunne.
Og om alle dem, der kunne, men ikke ville.
Den handler om Lea og Christian, men mest handler den om dig.
Dig og alle andre mennesker, der har elsket, vundet og tabt.



Jeg har nu fået læst, Scener fra et parforhold. Og skal jeg være ærlig, så fangede den mig desværre slet ikke. 

Fra start af følte jeg mig faktisk en smule forvirret. Den måde bogen er bygget op på brød jeg mig slet ikke om. Den skifter meget mellem - Roman, sms, mail, eventyr, tv shows og teater - Og det brød jeg ærligtalt ikke særlig meget om, det var hvert fald med til at forvirre mig en smule.

Denne bog handler jo om Christian og Leas forhold, og om hvordan det starter. Det vel også interessant nok, men jeg vil være ærlig og sige det forvirrede mig meget den måde forfatteren har valgt at blande det sammen på. De gange hvor han vælger og springe den 3 år frem, eller 2 år tilbage i deres forhold, det forvirrede mig en del og jeg følte egentlig ikke jeg kunne følge med i hvad der skete. 
Og så synes jeg egentlig ikke som sådan at Christian og Lea var særligt spændende personer. 

Og så der de kapitler med overskriften "Tanker om ...." dem kan jeg så vidt forstå kommer fra forfatterens side af. Ja det fangede mig desværre heller ikke helt, det var ærligt mere med til at forvirre mig end det gjorde gavn. 

Alt i alt, så fangede bogen mig faktisk slet ikke. Jeg var en stor del af bogen forvirret, og når jeg følte jeg endelig fik fat i noget, så sprang den i tiden, kom med et lidt mærkeligt opstillet kapitel, eller gik hen og blev lidt kedelig.
Det selvfølgelig trist jeg ikke synes om bogen, men jeg vil lige tilføje det selvfølgelig ikke skal stoppe jer andre i at kunne lide den.

Sproget efter min mening er lidt tungt, og det var nok fordi jeg mest af alt synes det var et lidt kedeligt forhold Christian og Lea har. Kapitlerne var egentlig ret korte, og det jo fint nok. 
Hele tiden skifter kapitlerne mellem - Christian, Lea, en kollega, Leas børn, en tv vært og lidt flere endnu - Og det egentlig fint nok, det gjorde den da lidt bedre. 
Men desværre giver jeg altså kun bogen 2 stjerner ud af 5, da den slet ikke faldt i min smag.

Men bare fordi jeg ikke synes om bogen, så synes jeg da alligevel ikke det skal stoppe jer andre i at give den en chance. 



Bogen er tilsendt af forlaget til anmeldelse, og er udelukket blevet anmeldt efter egene meninger og holdninger til bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...