21.06.2018

Wrap up Maj.

Wrap up Maj måned.

Maj er jo slut, og det jo derfor tid til at få lavet en Maj wrap up. 
Maj var egentlig en okay måned, jeg fik læst 14 hele bøger, og fik gået igang med en enkel jeg ikke nåede at afslutte i Maj.
Alt i alt nåede det at blive til sådan ca 5357 sider, det er dog uden den bog jeg gik igang med. Men selv om jeg har læst lidt mindre end de andre måneder, nåede det alligevel op på en del sider da det jo faktisk var ret tykke bøger.

Jeg vil også gerne sige tak til de forskellige forlag der har send mig anmeldereksemplarer. 
Jeg vil her i indlægget tagge forlagenes hjemmesider.

Henriette Vesterbak - http://henriettevesterbak.dk/
People´s press - http://peoplespress.dk/



Jeg startede måneden ud med - Uofficielt din - af Henriette Vesterbak. Som er anden bog til - 14 Dage i Austin. - Det er dog en serie der kan læses uafhængig, og betyder man sagtens kan læses 2´eren uden at have læst den første og stadig kunne følge med. 
Tak til Henriette for at have sendt mig bogen. 

Der efter fik jeg også læst de første to bøger i Kongestenen serien, som er Hanne Lykke Rix´s første udgivet bøger. Det nogle interessante bøger, og jeg glæder mig da meget til fortsættelsen. 
Tak til Dreamlitt for at sende bøgerne. 

Derud over sendte Dreamlitt også mig - Den Tatoverede Mand, og Ørkenspyddet del 1&2. - Som er nogle bøger jeg hurtigt blev rigtig vild med. De var fangende og spændende fra start af, og jeg håber virkelig bog tre snart kommer, selv om Ørkenspyddet først næsten lige er udkommet.

Jeg fik også læst - Dragernes konge #1, Heksejægernes Bytte, og Dragernes Konge #2, Gøglerkongens Sværd. - Af Pernille Eybye og Carina Evytt. Første bog er af Pernille og anden bog er af Carina. Men deres tredje bog er lige udkommet her den 12 Juni. Og er skrevet af dem sammen. Det en virkelig fed serie, som jeg helt klart kan anbefale.

Jeg fik også tilsendt den sidste del i trilogien - Dronningen af Tearling, som hedder Tearlings Skæbne. - Som jeg er helt forelsket i. Den serie har helt klart fået en høj plads over mine ynglings bøger. Selv om det er en serie hvor jeg følte jeg virkelig skulle koncentere mig for at følge med, så var den altså virkelig vild. Og tredje bog var altså en ret så vild slutning, jeg havde aldrig regnet den ud. 
Tak til People´s press for at sende anmeldereksemplaret. 

Jeg fik også læst - Six of Cows #1, Kragens kald - Som er første bog ud af to. Det var helt klart en af de bedste bøger jeg indtil videre har læst i 2018. Den tog mig virkelig med storm, og overraskede mig gentagende gange. 

Turbine forlaget, sende mig også - Hej Luca - i Maj måned, og det var faktisk en bog der overraskede mig meget. Jeg havde ikke forventet den var så god. 
Det hvert fald en bog jeg kan anbefale.

I løbet af måneden fik jeg også læst - Claire og Julemiraklet. - Som er Luna Mørup´s første roman. Luna har jeg fulgt lidt tid på instagram, også under hendes skrivetid, så det var en bog jeg helt klart havde glædet mig til. Og det var altså også en virkelig sød lille roman. 

Sidst men ikke mindst fik jeg endelig tredje bog i Grænselæs serien af Pernille Kim Vørs. Jeg var så heldig af hun sendte mig e-bogen i slutningen af måneden så jeg ikke skulle vente på det fysiske eksemplar og kunne komme igang med den. Og gud hvor jeg var vild med den, jeg kan næsten ikke vente til fjerde bog kommer, der går desværre bare lidt tid. 



Det var sådan set de bøger jeg nåede at få læst færdige i Maj måned. 
Men der var jo også en enkel bog jeg ikke fik læst færdig, og det var altså - Skaberens våben #2, Mørkets Sangfugl. - Af Marie-Louise Rønning. En bog jeg var vild med. Jeg tror jeg nåede sådan ca 230 sider ind i den før Maj sluttede. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...