17.05.2019

Anmeldereksemplar: Drømmemænd #1 - Mr.X

Drømmemænd.

Titel: Drømmemænd #1 - Mr.x

Original titel: Dream Man #1 - Mystery Man.

Forfatter: Kristen Ashley. 

Udgivet på dansk ved: Palatium Books.

Udgivet på dansk den: 23/02-2019.

Antal sider: 450.

Antal stjerner: 3,5/5.

Bogen er tilsendt af forlaget,
så mange tak til dem!


Drømmemænd.

Gwendolyn Kidd kan godt lide cosmopolitans, dyre sko og aftener i byen med veninderne. Hun kan også godt lide at få besøg af Mr. X, der kommer forbi helt, helt lydløst om natten. 
Gwen er lidt af en dag- drømmer, og hun håber, det kan blive til mere end anonyme møder i natten. 
Men Mr. X. har aldrig fortalt hende, hvad han hedder, eller bedt om hendes telefonnummer, eller ... Men han giver de vildeste orgasmer, og når han kysser hende bag øret, holder fornuften op.
Gwens søster Ginger har et problem. 
Hun skylder Kaos MC over to millioner dollars, og inden længe bliver Gingers problem også Gwens problem. 
Gwen vil egentlig gerne koncentrere sig om sit arbejde som redaktør, spise kagedej og dagdrømme, men de barske realiteter for hendes søster bliver både til drive-by-skyderi, overfald og kidnapning. 
FBI, politi, Kaos MC og det der er værre bliver blandet ind i Gwens liv.Da Ginger trækker Gwen ind i Denvers livsfarlige underverden, blusser Mr. X’s beskyttergen ud i lys lue. Problemet er, at da Gwen ser Mr. X’s alfahan-attitude i dagslys, er det noget af en spand koldt vand. 
Desuden ved han meget mere om Gwen, end han burde. Og selvom han synes, at Gwen er lækker, enerådig og fjollet, har han sine egne dæmoner at kæmpe med, som afholder ham fra at binde sig til nogen. 
Kan Gwen holde fast i sig selv og finde kærligheden i det ualmindelige kaos?



Dette var en bog jeg var meget spændt på at gå igang med at læse.
Både fordi den lød spændende, men også fordi det lød altså ikke som et helt sundt forhold Gwen er endt i, og da slet ikke da ham "Mr.X" Beskytterindstink træder frem, og han ligepludselig efter halvanden års u-forpligtet sex, gerne vil være en del af hendes liv.

Jeg skal være ærlig og sige jeg er ikke helt fan af de der anonyme natte besøg hun får. Hun ved intet om ham, ikke så meget som et navn, og det værste er hun ved ikke hvordan han kommer ind i huset om natten. 
Det er i mine øjne ikke det sundeste forhold, hun har ikke givet ham tilladelse til at komme ud over den ene nat hun selv tog ham med hjem, men alligevel bliver han ved med at kommer? Nej det jeg ikke fan af.
Jeg synes om Gwen når hun tager fornuften til sig og siger fra over for Mr.X, men jeg mister den ligesom lidt igen når hun giver efter og lader ham bestemme alt.
Mr.X kom jeg aldrig til at synes om, han er dominerende, anstrengende, og så han egentlig fremmed. Han braser ind i Gwens liv da han ser hun er i problemer, hvilket ville være meget sødt, hvis han da ikke bare kommanderede med hende med det samme. Han kunne da i det mindste fortælle sit navn først?

Der sker rigtig mange ting for Gwen i løbet af denne her bog, og jeg kan helt klart godt forstå hun læner sig lidt op af det der måske virker trygt, men jeg synes ikke om deres forhold på noget tidpunkt. 

Sproget er sådan set let og forståeligt. Jeg synes dog det har et stort overforbrug af - Skat, Søde og Sveske. - Det ligemeget hvem hun snakker med, så bliver hun kaldt det, og det alle. 
Dog vil jeg sige forfatteren er rigtig dygtig til at beskrive og forklare i detaljer, jeg følte ikke på noget tidspunkt jeg ikke kunne følge med. Jeg så det hele som en lille film oppe i hovedet.
Og nu kan det godt virke som om min anmeldelse nærmest kun pointere det dårlige. Men jeg gav den de 3,5 stjerner af den grund at jeg synes forfatteren har et rigtigt godt og interessant plot kørende. Der sker nemlig rigtig meget spændende, og sjovt i løbet af bogen der underholdt og gav mig lysten til bare at læse videre jo længere jeg kom ind, og jeg glæder mig da helt vildt til en fortsættelse på denne her serie.
Men som jeg nævner, er jeg ikke fan af deres forholds start, og ærligt synes jeg Gwen mangler lidt fornuft, jeg tvivler på der er særligt mange kvinder der ville gå med til sådan nogle anonyme nattelige besøg, medmindre det var aftalt at det skulle være anonymt. Men det er der jo ikke engang noget om at de skulle have haft. Han kommer bare om natten, har sex med hende, og smutter igen.
Men ja jeg har faktisk ikke mere at sige til bogen her, ud over læs den da, for den er helt klart chancen værd. 




Bogen er tilsendt af forlaget til anmeldelse, og er udelukket blevet anmeldt efter egne meninger, og holdninger til bogen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...