04.05.2019

Tbr Maj - 2019.

Bøger jeg vil læse i Maj.

Så April jo slut, og jeg har lavet mig en ny Tbr. 
Men eftersom vi jo allerede et par dage inde i Maj, har jeg faktisk allerede læst en enkel bog på min Tbr. Bogen jeg har fået læst var - Rosenholm-Trilogien #1, Roser og Violer. - Som var en virkelig god bog, jeg slugte den på under et døgn. Der vil snart komme en anmeldelse op af bogen. 
Bøgerne på min Tbr i denne måned er alle anmeldereksemplarer, så jeg vil gerne sige tak til - Palatium Books, Flamingo, og Turbine. - Som har været så søde at ville sende bøgerne.

Maj står mest på arbejde og læsning, men jeg skal nok også passe mine forældres nye hvalp senere på måneden, hvilket jeg er spændt på. Jeg savner nemlig rigtig meget at have hund i min dagligdag efter jeg flyttede for mig selv, og eftersom jeg ikke må have hund, må jeg jo nøjes med at passe dem. :-)

Men nu til Tbr´en! Den er ikke særligt lang, men synes jeg har funder nogle gode bøger frem, eller det håber jeg da de alle er! 

  1. Jeg vil som min næste bog i Maj gå igang med - Noget om Grace. - Som er skrevet af Carey Heywood. En forfatter jeg er gået hen og blevet lidt fan af. Hun skriver rigtig godt, og formår at gøre sine karakterer levende og spændende at følge, så den glæder jeg mig til at læse.
  2. Der efter egner jeg med at ville gå igang med - Indtil November. - Som er første bog i en serie af - Aurora Rose Reynolds. - Som jeg vil sige lyder interessant. Det er dog en kort bog, så den regner jeg med er hurtigt læst. Men er spændt på om den er lige så god som den lyder.
  3. Jeg regner med at tage anden bog i Indtil serien også lige efter. Som hedder Indtil Trevor. Som sagt lyder det som interessante bøger, og så vidt jeg har læst mig til er det en uafhængig serie, så man behøver vidst egentlig ikke at have læst den første for at læse den anden. Dog fortrækker jeg at have læst dem begge. 
  4. Sidste bog på min Tbr er - Royals #5, Det knuste rige. - Som jeg venter på kommer med posten, jeg er virkelig spændt på at læse videre, jeg blev for ikke så mange dage siden færdig med fjerde bog, og den sluttede altså noget så spændende! Så den kaster jeg mig nok over lige så snart den kommer med posten  
Det var så min korte Tbr for Maj, dog regner jeg med at få læst lidt mere, da det jo er forholdsvis korte bøger jeg har funder frem i denne omgang. 
Smid endelig en kommentar med forslag til bøger jeg kunne læse. 
Tak fordi i læser med. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...