26.05.2019

Anmeldereksemplar: Royals #4 - Den ustyrlige arving.

Royals.

Titel: Royals #4 - Den ustyrlige Arving.

Original titel: Royals #4 - Fallen Heir. 

Forfatter: Erin Watt.

Udgivet på dansk ved: Flamingo.

Udgivet på dansk den: 30/04-2019.

Antal sider: 287.

Antal stjerner: 5/5.

Bogen er tilsendt af forlaget, 
så mange tak til dem. 


Den ustyrlige Arving.

Den ustyrlige arving er Eastons historie.



Easton Royal – den mellemste Royal-bror – har det hele: udseendet, pengene, hjernen. Ikke at han bruger den sidste del, for hans eneste mål i livet er at have det så sjovt som muligt med så mange som muligt, og konsekvenser er noget, andre går op i. De hører ikke hjemme i hans verden.
Indtil Hartley Wright dukker op. Hun er den eneste pige, der ikke kigger på ham med tilbedelse i øjnene og som siger nej, selvom hun virker tiltrukket af ham. Easton kan ikke rigtig gennemskue hvorfor, og det gør hende ikke mindre uimodståelig i hans øjne. Hartley er ikke desto mindre klar i spyttet om, at hun ikke vil have noget med ham at gøre.
For første gang i sit liv er det ikke nok for Easton at være en del af Royalklanen – men læringskurven fra rigmandsdreng og trussetyv til god ven er stejl, og Easton må lære på den hårde måde, at jo højere man stiler, desto mere slår man sig, når man falder.

Den ustyrlige arving er fjerde bog i serien om den dysfunktionelle Royalfamilie og den verden af penge, hemmeligheder og løgne, de lever i.


Det ikke nogen hemmelighed at jeg er kæmpe fan af Royalfamilen, og det vil jeg nok altid forblive.
Det er en familie der er noget for sig selv.
Jeg elsker humoren, dramaet, intrigerne, og ikke mindst familiens loyale forhold til hinanden.
Selv om de bliver sure på hinanden, og til tider ikke kan holde hinanden ud, så er de altid klar til at hjælpe hvis der er problemer.

Det tog mig ikke lang tid at falde tilbage i royal dramaet, og det tog mig ikke langtid at vænne mig til Easton´s væremåde. Han er dog noget helt andet end Ella og Reed var.
Easton søger ofte trøst i alkohol, kvinder og slåskampe. Måske ikke ligefrem det sundeste.
Men når han ikke gør det, så er han faktisk ret sjov, han har en dårlig humor til tider, og han fatter ikke en hentydning om det så blev skåret ud i pap. Men han kæmper for det han vil have, og han er ikke bange for at dumme sig.

Easton er på sidste år på Astor Park, og han har ikke lyst til at gøre det kedeligt, så han vil gå ud med at brag. Dog ender det ikke helt sådan som han havde planlagt da han møder den mystiske Hartley.
Hartley er på ingen måder interesseret i Easton, og vil faktisk bare have han lader hende være, men der er som om at Easton ikke rigtigt fatter det, og han gør derfor alt for at få en chance ved hende, selv om han faktisk ikke helt ved hvad han søger hos hende.
Det går dog ikke uden problemer, og denne gang hedder problemet Felicity. En ret så sindssyg tøs, hun gør hvad hun kan for at spænde ben for Easton. Hvorfor, ja det må i jo læse jer frem til selv.

Sproget er lige så let som altid, og forfatterne formår virkelig stadig at holde sproget i vores nutidige unge sprog, hvilket er skønt. For det er jo ikke voksne vi følger, de opføre sig hvert fald ikke altid særligt voksne.
Jeg er stadig helt vild med at forfatterne svinger så godt sammen at man slet ikke lægger mærke til at det to forfattere.
I denne her bog følger vi dog kun Eastons synsvinkel, men jeg håber sådan set vi også får lidt fra Hartley i næste bog, især med den slutning bogen have, så vil jeg gerne have lidt fra hende også. Og jeg kan kun sige, den bog sluttede med noget af et brag.
Læs den, og elsk den lige så meget som jeg gør, det er det eneste jeg kan anbefale. 



Bogen er tilsendt af forlaget til anmeldelse, og er udelukket blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...