20.01.2019

Anmeldelse på: WAG´s #1 - Bare en chance.

Chancen. 

Titel: WAG`s #1 - Bare en chance.

Original titel: Good Boy.

Forfatter: Elle Kennedy & Sarina Bowen.

Udgivet på dansk ved: Flamingo.

Udgivet på dansk den: 25/10-2018.

Antal sider: 293.

Antal stjerner: 4/5. 

Bogen er vundet ved: 
De Unges Ord på facebook. 



Chancen.

“Hun stirrer på mig, som om hun vil flå tøjet af mig. Eller bare flå noget i stykker. Jeg er ikke helt sikker på hvad.”



Jess Canning står over for sit livs største udfordring: at arrangere sin brors Jamies kæmpebryllup, hvor gæstelisten består af landets største hockeystjerner. I familien er hun kendt som den flagrende lillesøster, der konstant skifter mening og aldrig kan gennemføre noget. Med andre ord: Hun kan ikke tabe det her på gulvet. Og ingen (ingen!) må høre om den kæmpe fejltagelse, hun begik med forloveren i et svagt øjeblik sidste forår. Det var en fejl, og det kommer ikke til at ske igen. Absolut ikke. Heller ikke selvom han er den mest sexede mand, hun nogensinde har mødt.



For Blake Riley er det her bryllup skæbnen, der smiler til ham. Jess er brudepige, og han er forlover. Lad kampen begynde. Og hvad så, hvis han står overfor en lillesmule (okay, en hel del) modstand? Han skal bare finde en måde at overbevise den stædige blondine om, at han i grunden er en god fyr med et blakket rygte. Heldigvis ved enhver professionel hockeyspiller, at man må kæmpe for det, hvis man vil score.



Men Jess har mere presserende udfordringer pt. end at afvise Blake. Fx: Vil vielsen blive forsinket af, at nogen har drukket bedstemor fuld? Hører glimmer egentlig til et bryllup? Og er det virkelig så slemt at myrde forloveren?
 




Jeg har nu fået læst første bog i WAG´s serien, og jeg må sige jeg var ret vild med den. 
Fra start af var jeg underholdt og fanget af den intense stemning der var mellem Jess og Blake igennem hele bogen.

Da jeg først begyndte på denne her bog var jeg solgt med det samme, og kunne slet ikke lægge bogen fra mig, jeg var virkelig vild med den kemi Jess og Blake havde, det at hun afviser og han slår det til siden og er helt sikker på det bare er fordi hun vil have ham, hvilket måske ikke er helt forkert. 

Jess er en pige jeg hurtigt kom til at kunne lide, hun er godt nok en smule intens i starten omkring det her bryllup hun skal have på benene, men hun klare den sku godt. 
Derud over synes jeg virkelig om den her intense stædighed hun viser igennem hele bogen, og at hun bare vil klare det hun sætter sig for, så hendes familie stopper med at se på hende som pigen der opgiver når det bliver for svært. 

Så der Blake, ja hvad skal jeg sige om ham, han er charmerende, morsom, men også en del umoden til tider, han kan dog godt finde ud af at være voksen når det gælder.
Blake var jeg en del skeptisk omkring i starten, jeg kunne godt lide hans morsomme side, men den måde han bare slog Jess afvisninger til side på en lidt arrogant måde havde jeg en smule svært ved, dog blødte jeg forholdsvist op for hurtigt igen.

Handlingen i bogen nød jeg virkelig, det var virkelig den perfekte blanding af, komedie, romantik og seriøsitet. 
Jeg vil dog sige at på grund af mit lille problem med Blake i starten er den hevet ned på fire stjerner, dog er fire stjerner super godt, og jeg glæder mig til at læse mere fra de her to forfattere af. 
Sproget i bogen var også super let og forståeligt. 
Kapitlerne var dejligt fordelt mellem de to hovedpersoner, og jeg nød virkelig at få indblik fra begge parter af på deres konflikter og intense forhold.
Dette er hvert fald med sikkerhed en bog jeg vil anbefale jer læsere hvis i er til romantik og komedie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...