01.01.2019

Wrap up December.

Wrap up, December 2018. 

Så er December slut, og vi er gået ind i år 2019, og det er derfor blevet tid til en ny wrap-up over de bøger jeg fik nået og læst i December, jeg må indrømme det blev ikke til så mange bøger som håbet på, det blev desværre kun til 6 bøger i den måned.
Men jeg flyttede også for mig selv her i starten af December, og har derfor brugt lidt mere tid på at falde til, og finde mig en rytme med mit arbejde, og det at bo alene, istedet for at læse så meget. 
Men selv om det kun blev til 6 bøger, så blev det alligevel til ca 2871 sider, hvilket jeg synes er okay. 
Dog er vi jo også gået ind i et nyt år, og en ny måned som jeg håber på kommer til at indeholde lidt flere bøger igen.
Jeg vil som jeg plejer linke til anmeldelser på de af bøgerne jeg har læst og nået at få anmeldt.
Og jeg vil sige mange tak til - 

For anmeldereksemplarerne. :-)  


1. Den første bog jeg fik læst i December måned var faktisk en jeg havde begyndt på i November, men ikke nåede at få læst færdig der. 
Og den bog det var er - Fønixens Hjerte #4, Havets Stemme. - Som er skrevet af Christina Ramskov. 
Fantastisk og spændende fortsættelse på Maria´s kamp og eventyr med sine venner, og jeg må sige jeg glæder mig til at gå igang med femte bog som også er første bog jeg vil læse i Januar. 

2. Anden bog jeg fik læst var - Forkert Nummer, skrevet af Natalie Decker. - Som var en underholdende og spændende bog. Og så vidt jeg kan forstå er det kun første bog i en serie, så jeg glæder mig til en forsættelse. 

3. Tredje bog jeg fik læst, det var December´s første jule bog, nemlig - Hjem til jul, skrevet af Joanna Bolouri. - Hvilket nok er den bedste Julebog jeg længe har læst.
Fra start af er bogen underholdende, og hovedpersonen/hovedpersonerne, holdt mig virkelig fanget i deres spind af løgne og dækhistorier. Dette er helt klart en bog jeg kan anbefale jer at læse, også selv om det ikke er jul!

4. Fjerde bog blev til - Stjernekrønikerne #1, Tir-Nasrals Arving. Skrevet af Mads Schack-Lindhardt. - Som jeg må sige var lidt en unik bog, jeg har hvert fald aldrig læst noget jeg synes kunne sammenlignes med denne interessante handling!
Helt klart en bog jeg kan anbefale.
Tir-Nasrals Arving - Anmeldelse.

5. Efter de bøger fik jeg læst en bog som jeg havde ventet på i et stykke tid meget spændt på, det var nemlig - Rød Dronning #4, Tordenkrig. Skrevet af Victoria Aveyard. - Som jeg må sige var en vild slutning med gang i den. 
Jeg var fanget og underhold fra første side af igen, det var på ingen måder svært for mig at falde ind i historien igen. 
Jeg må sige jeg bare er glad for den blev oversat til dansk så hurtigt, og at Gyldendal gad at sende mig et anmeldereksemplar! Det gjorde mig så glad. 

6. Efter Tordenkrig, der fik jeg læst - Tågespind #2, Elleskudt. Skrevet af Signe Fahl. - Og jeg må sige forfatteren har virkelig fået skrevet en vellykket to´er som virkelig lever op til alle forventningerne til den. 
Jeg nød virkelig at komme tilbage til Daniel og Karen i 1700-tallet og se hvordan de klarede sin nye dagligdag sammen, og se hvordan Karen fandt sig til rette i sit nye liv som Mosefødt. 

7. Sidste bog jeg nåede at få læst i December, og i 2018, det var - Tryllebundet #1, Kærlighedens Dilemma. Som er Sanne Stribolt´s debut roman. Sanne er også bogblogger, og jeg har fulgt lidt af hendes vej med denne her bog inde på hendes facebook side, og jeg må sige bogen var rigtig god, den havde dog også et par små detaljer jeg ikke brød mig så meget om igen, men det vil i høre mere om i min kommende anmeldelse.


Det var så alle bøgerne! Super gode bøger, og jeg glæder mig til flere bøger fremtidigt. 
Mange tak fordi i gider læse med her på bloggen! I er velkommende til at lægge en kommentar med bogforslag. :-) 
Godt nytår! 

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse spænende bøger du har fået læs! Tir-Nasrals Arving lød især spænende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var virkelig også god! Kan helt klart anbefale den til dig. :-)

      Slet

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...