27.01.2019

Anmeldereksemplar: Ham.

Ham.


Titel: Ham.

Original titel: Him.

Forfatter: Carey Heywood.

Udgivet på dansk ved: Palatium books.

Udgivet på dansk den: 12/09-2017.

Antal sider: 248.

Antal stjerner: 4/5.

Bogen er tilsendt af forlaget,
Så mange tak til dem!




Ham og Hende.

Sarah Miller har ikke været hjemme i syv år. Hun troede at hun kunne blive væk for evigt. Det havde hun også kunnet hvis ikke det var for hendes storebrors bryllup.
En lille del af hende føler sig endda fjollet for at være blevet væk så længe. Det er jo ikke fordi der er nogen der ved hvad der skete. Bortset fra ham. Ham . Den mand hun har sammenlignet alle andre med. Ham som har sat barren så højt, at ingen andre mænd efter ham overhovedet kunne konkurrere. 
Ham der fik hende til at føle at alt kunne lade sig gøre. Ham hun aldrig troede hun var god nok til. Ham, som hun har brugt de sidste syv år på at glemme. Det eneste hun skal gøre er at klare sig igennem den næste uge uden at løbe ind i ham.



Jeg har nu fået læst - Ham. - Som jeg må sige faktisk var rigtig god. 
Den undeholdt mig sådan set fra start af, og havde den perfekte mængde at humor, glæde og seriøsitet, som jeg nød fra første til sidste linje af.

Da jeg først begyndte på bogen blev jeg hurtigt fanget af Sarahs liv og problemer.
Hun er en utroligt interessant person. Hun blev såret i en ung alder og har derfor valgt at drukne sig i arbejde i 7 år for ikke at tænke på ham der knuste hendes hjerte. 
Dog lykkes det hende ikke helt at undgå ham når hun nu er nød til at tage hjem til sin brors bryllup. 
Det bliver lidt af en kamp for hende at holde følelserne i skak, og ikke lade fortiden drukne hende på den korte uge hun skal være i sin hjemby, hvordan det så går for hende, ja det synes jeg i selv skal læse jer frem til.

Handlingen i denne bog er rigtig fin, jeg kan godt lide den mængde af drama, kaos, kærlighed og humor er der blevet kastet sammen.
Og så må jeg indrømme at jeg var helt vild med den måde bogen er bygget op på. Den skifter nemlig heletiden mellem - Fortid og Nutid. - Hvor vi finder ud af hvad der rent faktisk gjorde at Sarah stak af fra alt, og hvorfor han så ihærdigt prøver at få hende til at snakke.

Sproget igennem bogen er super let og jeg følte intet problem med at følge med overhovedet. 
Som sagt var jeg ret vild med den måde den skiftede mellem fortid og nutid, men det gjorde altså også bare jeg synes vi mistede lidt af vores Nutid, for bogen er faktisk utroligt kort, og der er blevet smidt meget ind på de her 248 sider hvor jeg godt kunne have brugt lidt mere nutid også. 
Nu glæder jeg mig bare til at læse bogen fra hans synsvinkel af og finde ud af hvad han mener om alt det der er sket mellem dem. 
Jeg kan hvert fald helt klart anbefale denne her bog til jer læsere der er til lidt drama og kærlighed.


Bogen er tilsendt af forlaget til anmeldelse og er udelukket blevet anmeldt efter egne holdninger og meninger til bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...