04.08.2019

Tbr August - 2019.

Tbr for August!

Juli er slut og vi er gået August i møde og det er jo derfor som hver nye måned tid til en ny tbr! Denne gang vælger jeg dog at gøre den kort, for jeg begynder på skole den 12 August, og ved derfor ikke hvor meget tid jeg kommer til at have til læsningen i denne måned. 
Juli var desværre ikke lige min læsemåned, trods jeg har ferie har jeg ikke fået læst så meget som jeg havde håbet på da jeg faktisk bare har brugt meget tid med min familie, ikke at jeg klager, for jeg har hygget mig! Men nu hvor der ikke er andet end lidt over en uge til skole start, vil jeg prøve og se om jeg ikke kan den gas på læsningen og få læst en masse. 
Men altså! Jeg har derfor kun valgt at sætte fire bøger på min Tbr, og vil derfor fokusere på at få læst dem, og denne gang ikke satse på for meget mere. 
Dog har jeg allerede læst en bog færdig i denne måned, da jeg begyndte på den i slutningen af Juli. 
Og bogen var - Throne of Glass #3, Ildens arving. - Og sikke en bog! jeg bliver aldrig træt af at følge Celaena og hendes venner, eller det fantastisk spændende univers! Glæder mig en en fjerde bog nu! 

Men nu til listen!
  1. Forpligtelser. Skrevet af Simona Ahrnsted. - En bog jeg egentlig havde på sidste måneds tbr men ikke nåede fordi den først kom helt sidst på måneden, men det er min næste bog jeg skal igang med! Tak til Flamingo for anmeldereksemplaret!
  2. Echo Ridge. Skrevet af Karen M. Mcmanus. - Jeg elskede hendes bog - En af os lyver. - Og er vildt spændt på om denne her er lige så god! Det håber jeg! Dette er en bog jeg fik i fødselsdags gave af min mor og stedfar!
  3. 7 Fortællinger fra mit indre barn. Skrevet af Mali Banx. - Dette er en børne bog og ret så kort en endda, jeg læser ikke så mange af den typer bøger, men jeg prøver altid at give alle typer en chance engang i mellem, så den ser jeg da lidt frem til at gå igang med. Bogen er et anmeldereksemplar fra forfatteren så tak til ham! 
  4. En anonym pige. Skrevet af Greer Hendricks & Sarah Pekkanen. - En bog jeg dog stadig venter på kommer med posten, jeg har nemlig fået den tilsendt af gyldendal, men endnu ikke modtaget den. Men mon ikke den snart kommer? Det håber jeg for den lyder ret spændende!

Dette er så min lille liste for August, jeg håber selvfølgelig på mange flere som altid, men det er dog ikke sikkert, men har da nogle Colleen Hoover bøger der ligger og skriger på mig, som jeg da lidt håber at komme igang med også snart. 
Som altid er i meget velkommende til at smide forslag til bøger i kommentar feltet! Jeg har nemlig en liste hvor jeg skriver alle bøger op på som jeg gerne vil læse! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...