20.05.2018

Wrap up for April måned.

Wrap up for April måned.

Nu det jo godt nogle dage siden April sluttede, men der skal da alligevel lige laves en Wrap up over det bøger jeg rent faktisk nåede at få læst i den måned. 
April var faktisk en rigtig fin måned, jeg fik læst hele 16 bøger og det vil sige sådan ca 5516 antal sider, dog uden e-bøgerne.
Jeg vil da ikke sige det helt dårligt. 
Jeg håber at Maj måned vil blive en lige så fantastisk måned som April. 
Jeg vil også lige sige tak til alle forlagene/forfatterene der har været så skønne at tilsende mit anmeldereksemplarer. 


  1. Jeg startede måneden ud med at få afsluttet Rubinrød trilogien, og sidste bog i serien det var Smaragd grøn, bogen blev sendt på email af Turbine forlaget, så mange tak til dem. Link: Smaragd grøn anmeldelse.
  2. Næste bog det blev Træernes tid, som blev sendt af forlaget Mellemgaard og forfatter Henrik Mortensen, bogen var egentlig skrevet rigtig fint, den fangede mig desværre bare ikke helt. Link: Træernes tid Anmeldelse.
  3. Der efter fik jeg læst de sidste 9 måneder i Calendar girl serien. Jeg skal være ærlig og sige jeg var helt slugt af den serie, jeg havde virkelig svært ved at lægge den fra mig, jeg måtte altså bare finde ud af hvad der ville ske yderligere på Mias rejse, og efter bog to var jeg helt slugt. Den kan anbefales!
  4. Jeg fik også læst anden bog i trilogien Dronningen af Tearling. Anden bog hed Invasionen af Tearling. Og gud hvor den var god, jeg var helt slugt. Den levede virkelig op til den første bog. Og nu hvor den sidste bog i trilogien udkom her i slutningen af April måned, så måtte jeg altså bare få den læst så jeg var klar til den. Jeg fik tilsendt ebogen på email af forlaget People's Press, så mange tak til dem!Link: Invasionen af tearling anmeldelse.
  5. Der efter fik jeg også læst trilogien Mørkets søn. Det var en yderst interessant trilogi, den havde noget over den som jeg ikke følte mange andre fantasy bøger havde. Den kan virkelig anbefales hvis man er til genren fantasy. Tak til Ulven og uglen for anmeldereksemplarerne. Link: Mørkets søn Anmeldelse. Link: Grænselandet anmeldelse. Link: Sikanias Arvinger.
  6. Jeg fik også læst Når ingen høre dig skrige som er Stephanie Perkins nye bog, som også lige er blevet udgivet på dansk ved Carlsenpuls, jeg var virkelig imponeret af den. Den fangede mig fra start af. Så tak til Carlsenpuls for anmeldereksemplaret. Link: Når ingen høre dig skrige Anmeldelse.
  7. Jeg fik også læst Vareulvens forbandelse som blev genudgivet ved Dreamlitt i April måned. Det var en bog jeg var meget spændt på da jeg var helt vild med første bog i serien. Nu venter jeg bare utålmodigt på efterfølgeren. Tak til Dreamlitt for anmeldereksemplaret. Link: Vareulvens forbandelse anmeldelse.
  8. Jeg fik også læst de tre bøger som forfatter Camilla Wandahl sendte til mig. Og det var - Hjerte i Vente - Et stykke af månen - og Havets tåre 1-3. Alle tre var gode på hver deres måde, og jeg er virkelig glad for hun ville have mig til at læse og anmelde dem. Link: Hjerte i vente anmeldelse. Link: Et stykke af Månen anmeldelse. Link: Havets tåre 1-3 anmeldelse.
  9. Jeg fik også læst Vejen til dit hjerte som lige er blevet oversat til dansk og udgivet ved Lovebooks, som jeg gerne vil sige tak til for anmeldereksemplaret. Det var en super sød bog! Link: Vejen til dit hjerte anmeldelse.
  10. Sidst fik jeg læst og afsluttet 14 dage i Austin, som Henriette var så skøn at få sendt til mig sammen med Uofficielt din, som jeg begyndte på i April men afsluttede her i Maj måned. Link: 14 dage i Austin anmeldelse.

Det var så alle de bøger jeg fik læst, og nød dem alle sammen! Og vil da helt klart anbefale dem hvis de var noget for jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...