26.10.2018

Anmeldereksemplar: Wait for You #3 - Hold om mig.

Wait for you.

Titel: Wait for You #3 - Hold om mig. 

Original titel: Wait for you #3 - Stay whit me. 

Forfatter: Jennifer L. Armentrout.

Udgivet på dansk ved: Lovebooks.

Udgivet på dansk den: 12/10-2018.

Antal sider: 559.

Antal stjerner: 5/5.

Bogen er tilsendt af forlaget,
så mange tak! 


Hold om mig.

Tredje og afsluttende bog i den hotte og romantiske new adult-serie WAIT FOR YOU.

Calla på 21 år er aldrig blevet kysset, hun har aldrig set havet, og hun har aldrig været i en forlystelsespark.

Men som barn så hun ting, et barn aldrig skal se. Hun har stadig psykiske og fysiske ar efter et liv med sin ustabile mor, Mona, - og hemmeligheder, hun holder fra alle, også sine nære venner på college.

Da hun opdager, at Mona har stjålet hendes collegepenge og oparbejdet en kæmpe gæld i hendes navn, er Calla nødt til at tage tilbage til den lille by, hun troede hun havde forladt for altid, for endnu engang at tage sig af sin mors problemer. Men da hun ankommer til morens bar, er hun forsvundet, og ingen ved, hvor hun er.

I stedet finder hun den sexede og intense Jackson James, som giver hende et job og hjælper med at lede efter Mona. Han gør det klart, at han er stærkt tiltrukket af hende, men at han måske også ønsker lidt mere ... Men før Calla kan åbne op og lade ham komme ind på livet af sig, må hun komme overens med sin smertefulde fortid.



Jeg har nu fået læst den sidste bog i Wait for you serien, med navnet - Hold om mig. - Dette må jeg ærligt indrømme er nok min favorit ud af de tre bøger.
Jeg vil som sådan sige at denne serie kan godt læses uafhængig af hinanden, dog vil jeg stadig helt klart anbefale at læse dem alle. 

Jeg var meget spændt på om denne tredje og afsluttende del nu kunne leve op til mine forventninger, og det må jeg sige den gjorde og mere til.
Calla er 21 år, og har faktisk nærmest intet prøvet. Hun har aldrig haft en kæreste, aldrig kysset med en fyr, aldrig set havet, eller været i en forlystelses pakke. 
Calla har ar både fysisk og psykisk, og det kan tydelig mærkes når man læser om hende. 
Calla´s mor er rodet ud i en masse problemer som hun troede hun aldrig skulle tilbage til, men der troede hun forkert, for inden hun ser sig om har hendes mor ribbet hende konto, og hun er nu nød til at tage tilbage til byen hun aldrig havde troet hun skulle sætte sine fødder i igen. 

Jeg er vild med Calla, hun er så skøn en tøs. Hun har sine problemer at slås med psykisk, og det forstår jeg egentlig meget godt hvorfor hun har. 
Men hun er egentlig også stærk alligevel, og hun ser virkelig sine problemer i øjne og ved udmærket godt hun ikke kan klare alt selv, og søger derfor hjælp. 

Så der Jax, han er bare skøn, jeg faldt for ham fra start af. Han er fuld af glæde og liv. Og så han simpelhent så betænksom og vil virkelig gerne hjælpe Calla så meget som muligt.
Men Jax har også lidt hemmeligheder for Calla.

Jeg vil sige at alle tre bøger i denne serie har nogle ting til fælles, og det er skønne fyre, og at de kvindelige hovedroller har nogle triste baggrunde. Men denne her var alligevel noget basker end de første to bøger var. For i de to første var det mest noget der var sket tidligere i deres liv der plagede dem, men i tredje bog her, så er det ikke kun Callas fortid, men også hendes nuværende problemer vi følger, og det synes jeg faktisk var ret interessant. 

Sproget i denne bog er super let og forståeligt, jeg følte ikke på noget tidspunkt behovet for at genlæse, eller at jeg ikke forstod hvad der skete. 
Kapitlerne er også i en rigtig fin længde, dog ville jeg gerne have læst lidt fra Jax side af også selv om det jo egentlig kun er Calla´s fortælling, men jeg ville nu gerne have vidst lidt mere omkring hvad der skete oppe i hans hoved omkring alt det der skete for Calla. 
Alt i alt var det her helt klart min ynglings bog i serien, og jeg kan helt klart anbefale denne serie til jer læsere der er til spænding og romantik.



Bogen er tilsendt af forlaget til anmeldelse og er udelukket blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...