11.11.2018

Nye bøger Oktober.

Modtaget og Købte bøger Oktober.

I Oktober modtog jeg en del bøger, men jeg fik også købt lidt selv. Der var nemlig Herlufsholm Fantasy bogmesse, som jeg deltog i med en veninde i år.
Jeg fik i alt skrabet 21 bøger til mig. 
Da jeg var på Herlufshom med en veninde, var vi med noget bogtur fra Ishøj bibliotek, hvor der var nogle konkurrencer ombord på turen. Jeg var så heldig allerede at starte dagen ud med at vinde 8 bøger på busturen, det var jo ret fedt. 

Jeg vil som jeg plejer link til Saxo, på nogle af de bøger i kan købe der inde som jeg har modtaget eller købt i løbet af måneden. 
Jeg vil også linke til de bøger jeg har anmeldt af dem. 



I starten af måneden, var mine forældre på Mørkøv kræmmermarked, hvor Tellerup havde stand, der fik jeg dem til at købe - Panteon-Sagaen #4, De tiende troen. - Med hjem til mig. Dette var en rigtig fed bog, og jeg kan slet ikke fatte at denne serie allerede er slut. Jeg kan kun anbefale den. Og der vil snart komme en anmeldelse op på bloggen af denne bog.

Jeg modtog også en bog fra People´sPress, og den bog jeg modtog det var - Stars #1, Understjernerne af Anna Todd. - Jeg har også fået læst bogen, den var utroligt god og jeg glæder mig virkelig til en fortsættelse. Stars #1: KØB HER.

Dreamlitt sendte mig også 2 bøger i Oktober. Den første bog jeg modtog var - Djævlepassagen #1, Sortedammen. - Dog var dette anmeldereksemplar også fra forfatteren selv Karen Inge Nielsen. Jeg vil lige linke her til anmeldelsen, så kan i gå der ind og se hvad jeg synes om den. Djævlepassagen Anmeldelse. Djævlepassagen: KØB HER.
Anden bog jeg modtog fra Dreamlitt var - Verdenherrene #1, Opvågningen. Som er Pernille Neergårds debut roman. - Dette var en vidunderlig bog, og jeg glæder mig seriøst til en fortsættelse. Den er underholdende, og så kan jeg virkelig god lide handlingen, den er utroligt interessant. Verdensherrene #1: KØB HER.

Derudover modtog jeg også et anmeldereksemplar af Lovebook, dog tilsendt af Lindhardt og Ringhof. Bogen jeg modtog var - Wait for you #3, Hold om mig. Af Jennifer L. Armentrout. - Dette er en serie jeg virkelig har forelsket mig i. Den er underholdende, spændende og romantisk. Helt klart en serie der kan anbefales. Jeg har anmeldt den, så jeg linker lige her til den. Hold om mig: Anmeldelse. Hold om mig: KØB HER.

Turbine forlaget sendte mig også to overraskelses bøger i Oktober måned. Den ene var - Fra nu af og for evigt. Af Julie Clausen. - Dette var en rigtig god bog, jeg kan godt lide Julie´s skrivestil og den måde hun virkelig går i dybten på de her karakterer hun beskriver i sine bøger. Fra nu af og for evigt: KØB HER.
Den anden bog de sendte mig var - Ung Kærlighed. Af Jasmin Søe. - Det ser ud til at være en interessant bog. Jeg ved dog bare ikke endnu hvornår jeg vil få den læst. Ung kærlighed: KØB HER.

Forlaget Facet, sendte mig også en overraskelsesbog. De sendte mig - Ørkenblod. Af Nick Clausen. - Det lyder som en spændende bog, dog ved jeg ikke lige hvornår jeg får den læst. Men jeg siger mange tak for bogen. Ørkenblod: KØB HER.

Michella Rasmussen var også så sød at give mig et eksemplar af sin nyeste bog som er udgivet ved Tellerup. - Jeg ser dig. - Jeg glæder mig rigtig meget til den, det lyder som en super sød ungdoms bog, og håber den lever op til mine forventninger. Jeg ser dig: KØB HER.

Bettina Stuhr Lindskow, debutere også snart med sin første roman, - At danse mellem Glasskår. - Som hun har været så sød at give et eksemplar af til en anmeldelse. Det lyder også som en god ungdoms bog, og glæder mig virkelig til at læse den. At danse mellem: KØB HER.

Høst og søn har også tilsendt mig en bog i Oktober måned, og det var - Darkest Minds #2, Mørke minder. - Dette var en bog jeg var meget spændt på, og den levede virkelig også op til sin forgænger. Dette er en serie der allerede har taget mig med storm, og jeg glæder mig virkelig til sidste bog i serien udkommer på dansk. Darkest minds #2: KØB HER.

På Herlufsholm Fantasy bogmesse, fik jeg købt mig selv 3 bøger, det er så også en trilogi. Jeg fik nemlig endelig taget mig sammen og købt - Exilium trilogien af Linette Harpsøe. - Jeg glæder mig meget til at få den læst, men jeg ved dog ikke hvornår jeg får tid til det, men snart håber jeg. Exilium #1: KØB HER.

Sidst vandt jeg faktisk hele 8 bøger i Oktober måned. Jeg vandt nemlig 4-10 i Pax serien, som er udgivet ved Alvilda. Nu mangler jeg bare de første tre i serien. Men den lyder interessant og har hørt godt om dem, så når jeg engang får de første tre bøger skal den da læses. PAX #1. KØB HER
Jeg vandt også anden bog i Kaostvillinger serien. JEg har hørt man godt kan læse den uden at have læst første bog, men jeg tænker jeg vil skaffe første bog før jeg læser den anden. Kaostvillinger #1: KØB HER.




Det var så alle de bøger jeg modtog i Oktober måned. En god stak, og jeg håber det fortsætter sådan, for jeg kan aldrig få for mange bøger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...