11.04.2019

Anmeldereksemplar: Carolina-serien #2 - Halve sandheder.

Løgne.

Titel: Carolina-serien #2 - Halve sandheder.

Original titel: Yesterday´s half truths.

Forfatter: Carey Heywood. 

Udgivet på dansk ved: Palatium Books. 

Udgivet på dansk den: 15/12-2018.

Antal sider: 275.

Antal stjerner: 5/5.

Bogen er tilsendt af forlaget, 
så mange tak til dem! 



Halve Sandheder.

Det hele startede så uskyldigt for den populære modeblogger Lindsey Palmer. Men nu har det antaget sit helt eget liv, og problemet er, at Lindsay ikke ved, hvordan hun skal stoppe det. Og hvad værre er, hun ønsker slet ikke at stoppe det. 
Hendes daglige løgne på modebloggen er blevet både hendes største glæde og dybeste skam. Tusindvis af mennesker elsker hende, men ville de gøre det, hvis de kendte sandheden? 

Det var egentlig meningen, at Luke Jamieson bare skulle gøre sin lillesøster en lille bitte simpel tjeneste. Men tjenesten betyder at Lindsay Palmer pludselig kommer ind i hans liv, og der er noget ganske særligt ved denne pige, som han ikke kan få ud af tankerne. Og nu er han ved at forelske sig i en pige han i virkeligheden ikke kender. Han ønsker ikke andet end, at hun lukker ham ind, så han - måske - kan hjælpe hende ud af det bur hun selv har bygget. 

Vil sandheden sætte hende fri, eller har hendes løgne allerede ødelagt alt?



Jeg har nu fået læst anden bog i - Carolina-serien. - Dette er en serie der kan læses uafhængig af hinanden, dog holder den på sin vis sig alligevel inde for samme kreds og med det mener jeg at vi har hørt en lille smule om mindst en af personerne i en af de andre bøger, dog betyder det jo stadig man ikke behøver at have læst første bog for at læse den her, dog vil jeg da anbefale det alligevel, da det også var en god bog. Men nok om det, denne her bog levede op til alle forventninger jeg havde og mere til, den var sød og romantisk uden jeg synes det faktisk blev for meget. 

Da jeg begyndte på bogen var jeg spændt, for jeg havde jo bygget lidt forventninger op til den, og den levede op til hver og en. 
Det hele startede som en uskyldig handling for modebloggeren Lindsay Palmer. Men inden hun ser sig om bliver den handling til en livsstil, en livsstil hun ikke kan komme ud af igen. 
Hendes daglige løgne på modebloggen er både blevet en glæde for hende, men også en slem skam, en skam hun frygter folk skal finde ud af. 
For hvordan vil de rent faktisk reagere når de finder ud af det? 
Luke Jamison skulle sådan set bare gøre en tjeneste for sin lillesøster, bare en lille en. Den tjeneste indebære dog bare at Lindsay Palmer bliver en del af hans liv.
Han finder dog noget ganske særligt ved hende, noget hun ikke selv kan se. 
Det ender med han slet ikke kan få hende ud af sine tanker, han ønsker i sidste ende ikke andet end at hun lukket ham ind, men er det muligt for hende?
Er det overhovedet muligt at stole på ham? Eller har hun det bare ikke i sig at stole på nogen mere?

Denne her bog må jeg egentlig selv sige blev slugt hurtigt. 
Jeg blev nemlig super hurtigt fanget af Lindsay, hun er en kvinde der har sit at slås med psykisk og fysisk, og jeg må sige at mens jeg lærte hende at kende og se hvordan hun begyndte at lære og takle sit problem, gjorde mig stolt af hende, og jeg begyndte at holde af hende, hvilket nok også har lidt at sige med jeg synes jeg kunne se lidt af mig selv i hende på visse punkter.
Dog synes jeg selvfølgelig ikke om den løgn hun har skabt på sin modeblog dagligt. 
Luke er en skøn fyr! Lige en fyr efter min smag. Han er sød, betænksom, accepterende, og forstående. Han på intet tidspunkt dømmende over for Lindsay, hvilket jeg virkelig elsker ved ham. Jeg har virkelig intet skidt at sige om ham.

Sproget er dejlig let og levende. Forfatteren bruger nemlig super mange dejlige detaljer der gør det hele så meget lettere at forstille sig som en lille film hvis man altså er sådan en læser. 
Kapitlerne skifter dejligt imellem Lindsay og Luke, i den perfekte mængde. Lindsay er dog den med de domminerende kapitler vil jeg sige, men det gør mig faktisk intet.
Alt i alt vil jeg sige det en super god bog, med en interessant handling, spændende karakterer! Jeg kan helt klart anbefale denne her bog til jer læsere der er til romantik, og en karakter der vokser med tiden til noget bedre. 
Jeg glæder mig hvert fald til at gå igang med sidste bog i serien nu. 


Bogen er tilsendt af forlaget til anmeldelse, og er udelukket blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...