03.04.2019

Tbr April - 2019.

Tbr for April - 2019.

Så er det blevet tid til endnu en Tbr, for nu er vi jo kommet ind i April. 
Marts var en lidt trist og våd måned, men jeg fik alligevel læst alle bøgerne på min Tbr, og flere til. 
Men nu er jeg her den 2/4, begyndt på praktikplads igen, dog en ny en, da jeg med min virksomhedkonsulent blev enige om at det ikke var det rette sted for mig. 
Så nu er jeg startet på en skole hvor deres bibliotek er der jeg skal være på mest, men også hjælpe med lidt her og der på selve skolen. Det bliver så spænende, og jeg glæder mig til at komme ordenligt igang på deres bibliotek. 

Men nu til min Tbr! jeg håber jeg får læst en masse i denne her måned også, jeg vil hvert fald få sat et par timer af om dagen til lidt læsning hvis jeg kan komme til det!
Jeg har sat 6 bøger på min Tbr, og jeg håber jeg når dem alle! Jeg er allerede nået til anden bog på min liste. 

Mange tak til alle forlagene for anmeldereksemplarerne! 


  1. Første bog jeg havde planer om at læse i April, var Mr.X som er første bog i - Drømmemænd. - Serien. Som jeg egentlig var gået i gang med i slutningen af Marts men bare ikke var blevet færdig med. Men den er jeg så endelig blevet færdig med. Desværre var der en del ting ved bogen der gjorde jeg ikke var helt så stor fan. Men det en serie jeg godt kunne tænke mig at give en chance og læse videre på.
  2. Anden bog, som jeg er igang med lige nu er - Nevermoor #1, Morrigan Crows magiske prøvelser. - Og jeg må sige jeg er ret vild med den! Er omkring 250 sider inde nu tror jeg, og jeg er vildt spændt på hvad der vil ske for unge Morrigan. Så mange tak til Gyldendal for at tilsende mig de første to bøger!
  3. Jeg har også modtaget en rigtig fin bog af Carlsenpuls som hedder - Savn mig ikke. - Den udkom i midten af Marts mener jeg, men jeg modtog så først mig eksemplar i slutningen. (Noget bøvl med posten, desværre. Men forlaget var så søde at sende et nyt eksemplar. - Men jeg glæder mig meget til at læse den. Den lyder interessant!
  4. Derefter har jeg planer om at vandre tilbage til fantasyverdenen. Jeg vil nemlig gå igang med - Forbandelsen over Laitana #1, Den magiske sten. - Som blev genudgivet den 30/3-2019. I et splinter nyt lækkert cover! Jeg har faktisk også lige lavet et forfatterinterview med Sissel omkring hendes bog og forlag, som i også vil kunne finde her på bloggen!
  5. Men efter det har jeg ikke planer om at forlade fantasyverdenen endnu. Jeg vil nemlig gå igang med den sidste på i Grisha-trilogien. - Skyggernes Trone. - Som jeg er sindsygt spændt på at gå igang med! Men jeg venter lidt endnu, da jeg slet ikke er klar til at forlade Alina og hendes verden!
  6. Sidste bog på min liste er - Wundersmeden #2, Morrigan Crows hemmelige kraft. - Som er anden bog i Nevermoor serien af Jessica Townsend. Og selv om jeg ikke er færdig med første bog endnu, så jeg vild spændt på at følge unge Morrigan på flere eventyr og nye opdagelser! 

Det var så de valgte bøger for måneden. Jeg håber dog at få læst lidt flere! Men hvis ikke, så vil jeg være tilfreds med bare at få læst de sidste 4,5 bøger jeg mangler. 

Tak fordi i læser med, jeg er virkelig taknemmelig! 
Skriv endelig en kommentar med forslag hvis der er en bog i mener kunne være noget for mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...