05.04.2019

Wrap-up Marts - 2019.

Wrap-up for Marts 2019.

Marts er jo nu slut, så det er blevet tid til en lille opsamling over bøgerne jeg nåede at få læst i løbet af måneden. 
I hele Marts måned gik jeg faktisk bare hjemme, jeg havde ikke noget arbejde at tage mig til, da der skete en masse personligt, som bare gjorde jeg ikke var klar eller kunne komme igang.
Men det er nu slut! Jeg startede for nogle dage siden i praktik på en folkeskole, hvor jeg primært vil befinde mig på biblioteket, men også hjælpe lidt her og der på selve skolen også. 

Men nu til opsamlingen! Jeg fik læst i alt 12 hele bøger! Og begyndt på nr 13, hvor jeg fik læst 208 sider. 
Bogen jeg ikke nåde at få læst færdigt i Marts var - Mr.X Drømmemænd #1. - Som er skrevet af Kristen Ashley. Desværre ikke en bog der faldt helt i min smag, den havde nogle detaljer som jeg virkelig ikke brød mig om, men det vil i høre mere om senere på måneden når der kommer en anmeldelse op.
Derud over blev det til ca 4513 sider i alt. Bedre end det har været de sidste par måneder! Håber det fortsætter sådan fremover igen. 
Jeg vil som jeg altid gør linke til anmeldelserne på de af bøgerne der allerede har fået smidt en anmeldelse op af.

  1. VEGA #2 - Efterladt - Skrevet af Linda G, som også var så sød og få tilsendt mig bogen! Den var virkelig god, og med den slutning den havde kan jeg næsten ikke vente på tredje bog udkommer. Sikke en cliffhanger. Linda G Skriver virkelig godt, hun formår at gøre sproget levende, og hun spare bestemt ikke på detaljerne, hvilket var et stort plus. Efterladt anmeldelse.
  2. En skønne dag - Carolina-serien #1. - Skrevet af Carey Heywood. Jeg er stadig fan af hendes bøger, hun skriver super godt. Og jeg glæder mig til meget mere fra hende af. Jeg fik faktisk også læst - Halve sandheder - & - Dagens lys. - Som er anden og tredje bog i Carolina-serien. Det var en serie der imponerede mig, og hold mig underholdt og spækket med kærlighed. Tak til Palatium Books som har tilsendt mig bøgerne. Carolina-serien #1 Anmeldelse.
  3. Til Aretz Ende #1 - Sumpbaronens rejse. - Som er skrevet af debut forfatteren Cristina E. Ebbesen. Dette var bestemt en bog der levede op til alle forventninger. Forfatteren selv reklamere så flot med fanart og meget mere om sin bog der bare hiver i en. Jeg glæder mig til at dele anmeldelsen med jer her i April.  Tak til Ulven & Uglen for anmeldereksemplarerne. 
  4. Grisha #1 - Pigen og Mørkningen. - Skrevet af Leigh Bardugo. - Dette var bestemt en bog der levede op til mine forventinger, og slog benene under mig. Jeg havde længe hørt godt om den, men var egentlig lidt i tvivl om den nu var mig, men det må jeg sige den var så meget mig! Jeg elsker Leigh´s barske verden, og hendes hovedperson Alina, jeg kan slet ikke få nok. Grisha #1 Anmeldelse.
  5. Pigen fra månehøjen #1 - Grå magi. - Skrevet af Lene Krog. - Spændende bog, dyster handling, men fangende. Jeg havde virkelig svært ved at slippe den her bog igen da jeg først var faldet sådan helt ind i historien og lærte den hovedpersoner at kende! Glæder mig til næste bog i serien. 
  6. Glem mig ikke. Skrevet af Victoria Stevens. - Dette var en virkelig smuk bog, med et trist emne. Om at finde sig selv. Starte på en frisk, et nyt land, nyt hjem, ny familie, ny skole og meget andet nyt. Jeg havde da et par forventninger til denne her bog da jeg begyndte på den, men jeg må sige den overgik virkelig dem alle! 
  7. Pensionatet ved verdens ende. - Emma #2. - Skrevet af Camilla Davidsson. - Dette var en fortsættelse jeg var meget spændt på. Første bog i serien var jeg utroligt vild med. Desværre var det ikke helt sådan med den anden. Der var nogle ting der begyndte at irreterre mig meget ved Emma, og det gjorde desværre bare det lidt træls at læse bogen. Jeg har dog tænkt mig at få læst de sidste to bøger i serien også!
  8. Spellslinger #3 - Tryllebinder. - Skrevet af Sebastien De Castell. - Endelig fik jeg tredje bog i hænderne og da jeg først begyndte kunne jeg heller ikke slippe den igen! Den var fantastisk morsom, jeg elsker at følge Kellen i alt hans kaos og flugten for ikke at blive myrdet af sine egne. Dette er helt klart blevet en af mine ynglings serier, og jeg kan næsten ikke vente på fjerde bog. Tak til Gyldendal for bogen.
  9. After #1 Skrevet af Anna Todd. - Så er jeg endelig begyndt på den populære serie After. Den har jo lige fået det her smukke nye filmcover, og så tænkte jeg nu hvor den snart kommer i biograferne, at nu måtte jeg simpelhent igang med den. Og waow, det var en god bog. I starten følte jeg sådan lidt jeg godt kunne regne ud hvor vi var på vej hen, men da vi kom sådan mod slutningen tog den bare en drastisk drejning og chokerede mig, og gav det der sidste pust og gjorde den så god! Dette er helt klart en serie jeg gerne vil læse videre på snart! Tak til Peopels´press for anmeldereksemplaret.
  10. Grisha #2 - Den sorte kætter. - Skrevet af Leigh Bardugo. - Jeg nåede simpelhent også at få læst anden bog i Grisha serien i denne måned! Virkelig fantastisk og fangende fantasy serie! Jeg elsker hovedpersonen og det her dystre liv de lever. Glæder mig til at læse slutningen og er også ked af snart af være færdig. Tak til Alvilda forlaget som har tilsendt alle tre bøger i serien.

Så blev den liste færdig.
Det blev til en masse vidunderlige og spændende bøger i Marts! Tak til alle forlagene for at tilsende mig bøgerne, er virkelig glad for dem alle! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...