13.08.2018

Wrap up Juli måned.

Wrap up for Juli.

Juli måned er nu slut, og det betyder der skal laves en Wrap up. 
Jeg har desværre ikke fået læst særlig meget her i Juli måned, jeg nåede faktisk i alt kun at læse 8 bøger, det er ikke meget i forhold til hvad jeg normal læser om måneden. 
Jeg lavede jo en Tbr for Juli måned, men jeg har desværre ikke fået læst dem alle på listen, jeg har dog besluttet at de to bøger jeg ikke fik læst i Juli, dem vil jeg få læst i August. 

Jeg var i Juli måned også en uge på Samsø, og der havde jeg faktisk kun taget en enkel bog med, for jeg tænkte jeg hellere måtte bruge noget tid med min familie nu hvor vi alle fire var samlet. 
Dog var den hurtigt læst.
Men mens vi var på Samsø havde jeg dog også fødselsdag, og det var lige med flere bøger, så selv om den jeg havde med var hurtigt læst, fik jeg også begyndt på en ny, den blev dog først læst færdig da jeg kom hjem. 

Men ja Juli måned blev til 8 hele bøger, og en enkel jeg begyndte på men ikke nåede at blive færdig med, men dog regner med at blive færdig med i August måned. 
Så i alt blev det til ca 2700 sider i alt i Juli måned. :-)
Bogen jeg begyndte på, men ikke blev færdig med, det var - Fortællinger fra døden #2, døden lyver aldrig. - Men den regner jeg jo med at læse færdig i August. 


  1. Jeg fik i starten af måneden startet på Carve the Mark serien af Veronica Roth. Jeg var egentlig ret vild med den første bog, og jeg vil da helt sikkert gerne læse mere af den forfatter på et tidspunkt. Og jeg vil lige sige tak til forlaget Alvilda for anmeldereksemplaret. Link til anmeldelse: Carve The Mark 1.
  2. Efter Carve the Mark 1, læste jeg anden bog i serien, og skal jeg være ærlig synes jeg anden bog var bedre end den første. Denne bog var også et anmeldereksemplar, så igen tak til Alvilda.
  3. Min tredje bog i Juli måned blev den bog jeg tog med mig til Samsø, og det var Vildledt af Linda G. Jeg havde længe gerne villet læse den bog, men havde bare ikke fået gjort det, men nu var jeg så heldig at forlaget Leatherbound ville sende mig et eksemplar til anmeldelse. Og det var faktisk en super god bog!Link til anmeldelse: Vildledt
  4. Jeg fik også endelig læst - Et rige at torne og roser - af forfatter Sarah J Mass. Jeg var vild med den! Og kan med sikkerhed sige at det en serie jeg skal læse videre på når jeg får tid! Dette er dog ikke en bog jeg har anmeldt. 
  5. Da jeg kom hjem fra Samsø af lå der sørme to bøger i postskabet til mig fra Mellemgaard forlag, som indeholdte Evig vinter og Malstrøm som er de første to bøger i Fire folk serien. Og jeg har også fået læst begge bøgerne, og jeg glæder mig virkelig til tredje bog! Jeg har dog kun fået smidt en anmeldelse op på bog et, men der vil snart komme en på anden bog også. Link til anmeldelse: Evig vinter.
  6. Jeg fik også læst - De 7 Synder af forfatter Katja L. Berger - Da jeg kom hjem fra Samsø, og jeg må sige det var faktisk en super godt bog, den var bedre end jeg havde forventet. Tak til Katja for at sende mig bogen. Link til anmeldelse: De 7 synder.
  7. Sidst fik jeg også læst første bog i Næslandet serien. Jeg var så heldig at vinde den første bog, men Eva Egeskold var så skøn og tilbyde mig alle fire bøger da hun så jeg var bogblogger. Og jeg takkede jo selvfølgelig ja tak. Og det virkelig en serie jeg glæder mig til at læse videre på!

Det så alle de bøger jeg fik læst i Juli måned, det var ikke mange men det var da nogle gode bøger. Dog håber jeg at August bliver en lidt bedre måned. :-)

I er velkommende til at kommentere i kommentar feltet hvis i har nogle forslag til bøger jeg kunne læse. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...