13.09.2018

Nye bøger - August.

Nye bøger jeg modtog i August. 

I August måned modtog jeg en masse gode og nye bøger fra forskellige forlag. 
Og som jeg gjorde med Juli måned, vil jeg lave en liste i dette indlæg omkring hvilke bøger jeg har modtaget, og hvor de forskellige kan købes nu, eller når de udkommer. :-)

Jeg vil starte med at sige tak til - 
Forlaget Nelumbo: https://nelumbo.dk/home/
Forlaget Facet: https://forlaget-facet.dk/
Og Forlaget Alvilda: http://www.alvilda.dk/
For alle anmeldereksemplarerne de har sendt mig. :-)
Og tak til, Turbine for overraskelses bogen - Miss. - :-) 


1. Første bog jeg modtog, det var - Jeg er faret vild, af Gayle Forman. - Som jeg også allerede har læst, det var en super godt bog, og det virkelig en forfatter jeg gerne vil have fat i nogle flere bøger fra. I kan købe bogen inde på gyldendals egen side, men i kan også købe den inde på Saxo, eller andre boghandlere. Køb her.

2. Jeg modtog også i August måned 2 bøger fra Carlsenpuls. Jeg modtog - Mørke Rum, af Kristina Aamand. - Den udkom den 21/08-2018. Det var en rigtig god bog trods det triste emne, og helt klart en bog jeg vil anbefale. Derud over modtog jeg også i slutningen af Aug, - For Evigt. Måske. Af Anica Mrose Rissi. - Som udkommer den 20. September. Jeg har dog allerede fået læst bogen, da jeg begyndte på den samme dag som jeg modtog den. 

3. Jeg modtog også fra Forlaget Facet, Caldera trilogien. Det var en super interessant Sci-Fiction/Fantasy serie, og jeg må sige den var altså bedre end jeg lige havde forventet. Det hvert fald en serie jeg synes er værdig at genlæse.
Man kan købe trilogien på Facet´s hjemme side, eller andre netboghandlere. Men selvfølgelig også boghandlere som bog&ide. 

4. Jeg var også så heldig at Forlaget Nelumbo ville sende mig et eksemplar af Kendras Blind Date, og det var også signeret til mig af forfatteren, så det jeg bare så glad for. Jeg har også fået læst bogen og den er virkelig god. Man kan købe bogen inde på forlagets hjemmeside, men også på saxo. Køb her.

5. Sidst på måneden modtog jeg også - Miss, af Synne Sun Løes. - Af Turbine forlaget, det var lidt af en overraskelse da jeg var ved at glide i pakken ude på mit dørtrin fordi GLS ikke havde lagt den i vores pakkeskab. Men bare rolig, bogen har ikke lidt nogen last af min uopmærksomhed. 
Mange tak til Turbine for overraskelses bogen. 

6. Sidst modtog jeg også en bog fra Alvilda forlaget som jeg glæder mig eget til at læse! Og det er Mortal Engines #1, De Rullende byer. 
Den lyder og ser utroligt spændende ud, og nu kommer der jo også en filmatisering i December, så den skal da klart læses! 


Det var så alle de bøger jeg har modtaget i August, og jeg har linket til dem der kan købes nu, og fortalt hvor de andre kan købes når de engang udkommer. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...