17.09.2018

Tbr September.

Tbr for September. 

August er slut, og nu vi inde i September, og det betyder selvfølgelig ny Tbr. 
Jeg har allerede fået læst et par bøger her i September da jeg er lidt sent ude med min Tbr, jeg har fået læst 8 bøger her i denne måned. Dem nævner jeg dog først i min wrap up for September. :-)

I September udkommer der mange nye og gode bøger ( Det håber jeg hvert fald de er ) Som jeg meget gerne vil have fingerne i, og jeg ved dog allerede nu at par stykker som jeg nok skal få læst i denne måned. 

Jeg har lavet en lille liste med bøger jeg ved jeg nok skal få læst i denne måned, men ved ikke om det lige bliver i den rækkefølge jeg skriver dem op i her i denne Tbr. :-) 


1. Jeg har modtaget Ravnenes hvisken #3. Den glæder jeg mig utroligt meget til at læse! De første to bøger i serien var jo vildt gode, og det var den Verden styrter også som er en ekstra bog til Ravnenes hvisken som kan læses mellem anden og tredje bog.
Bogen er modtaget af Gyldendal ung, som jeg er meget taknemmelig for.

2. Jeg har også modtaget fra Gyldendal ung, Spellslinger 1, og Spellslinger 2, som jeg skal have læst. Jeg må sige jeg er utroligt spændt på hvad de indeholder for jeg har virkelig hørt meget godt om dem! Så jeg håber de kan leve op til mine forventninger.

3. Jeg venter også på en bog fra Dreamlitt og det er Svovlvinter. Jeg så lige et eksemplar på Fantasy festivalen i Esbjerg og blev rigtig overrasket, det nemlig en ordenlig bog på 725 sider, jeg troede den var meget mindre da jeg sagde ja tak til den, men det var den jo så ikke. Men jeg glæder mig dog stadig til at læse den. :-)


Det er så de bøger jeg yderligere forventer at læse i denne måned.
Jeg ved det er en meget kort Tbr denne gang, men det var simpelhent fordi den første jeg havde skrevet har jeg faktisk fået læst bøgerne på, så tænkte jeg bare lige hurtigt skrev nogle nye bøger ind. Og så kan i se min wrap up i næste måned over alle bøgerne jeg får læst i denne måned.
I kan også følge mig på Instagram - Benedictes_bogverden - hvor jeg ofte viser frem hvad jeg læser. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...